2010. szeptember 29., szerda

Új vicceim vannak:)))

Öreg bácsi megy a kivilágítatlan kerékpáron. Megállítja a rendőr, és így szól:
- Bátyám, ha nem ég a lámpa a biciklin, akkor tolni kell!
Mire az öreg:
- Már kipróbáltam, akkor se ég!

Fülészeten:
- Mit mondott a doktor úr, mennyivel tartozom?
- Kétezer.
- Négy?
- Igen!

A polgármester összefut a Gazsival és mondja neki:
- Te Gazsi, hát miért nem segítesz a többieknek és mégy ki a gátra dolgozni? Hamarosan mindnyájunkat elönt a Tisza!
- Drága polgármester úr, mondja már meg nekem, hogy ez közügy vagy magánügy?
- Közügy ez bizony!
- Na látja polgármester úr, ettől vagyok én 5 évre eltiltva!

Mit mond a pesszimista férfi?
- Már megint nem áll föl!
Mit mond az abszolút optimista?
- Milyen szépen lóg!

Álldogál a prosti a sarkon, megáll mellette egy kocsi, ablak le, kiszól a fickó:
- Hé, kislány, 15.000-ért mire vagy hajlandó?
- Annyiért bármire.
- Akkor ülj be, megyünk betonozni!

- Mi a software?
- A számítógép azon része, amelyet szidni lehet.
- És mi a hardware?
- A számítógép azon része, amelyet viszont rugdosni is lehet.

- Hogy vagy öregem?
- Köszönöm, megvagyok!
- És te?
- Én még nem vagyok meg, de már köröznek!

Egy szőke nő bemegy a cipőüzletbe. Nézelődik, és a végén kéri, hogy mutassanak neki egy pár cipőt. Az eladónő megkérdi:
- Na, hogy érzi, kényelmesek?
- Egy kicsit szorítanak - feleli a szőke.
- Próbálja kihúzni a nyelvét - mondja az eladónő.
- Még mindig ety kisit sorit...

- Ki a politikus?
- Az, aki kétszer meggondolja, mielőtt nem mondana semmit.

A kis falu plébánosa kijön a templomból és látja, hogy Miska bácsi, mint mindig, most is tök részeg.
- Miska bácsi, mikor szokik végre le az alkoholról?/
- Öreg vagyok én... (hikk)... már ahhoz, hogy leszokjak róla.
- Leszokni soha nem késő.
- Akkor még ráérek.../

- Mi a legjobb fizikai megfigyelés politikusoktól?
- Az üres fejnek jobb az akusztikája

- Gondolj egy számra!
- Megvan!
- Most felezd meg.
- Oké.
- Oszd el néggyel.
- Jó.
- Mi az eredmény?
- Sön.
- ???? Az hogy lehet? Melyik számra gondoltál?
- Ájkengetnó szátiszfeksön.

- Hogyan hívják az orosz számítógép-hálózatot?
- Nyet-work

- Láttad az újságot, Móricka?
- Igen!
- Na és mi volt benne?
- Hát, szalonna...

Nászéjszakán a férj anyaszült meztelenül odaáll a felesége elé:
- Ez az, amit nyújtani tudok!
Mire a feleség:
- Rendben Béla, akkor kezdd el nyújtani.

Nincsenek megjegyzések: