2010. szeptember 15., szerda

Mojito

Évek óta izgatta a fantáziámat a mojito nevű ital. Idén nyáron, augusztus végén a legkedvesebb barátainkkal lent voltunk pár napot Velencén, és itt végre elérkezett annak az ideje, hogy kipróbáljuk. Bevallom őszintén, még régebben megnéztem több receptet, de nem emlékeztem teljesen pontosan, hogy kell készíteni, így mentem a saját kis okos fejem után:))))

Hozzávalók, amiket használtam:

3-4 dl fehér rum
4 db lime
sok-sok-sok friss mentalevél
rengeteg jég
4-5 kanálnyi cukor

Először is a rumba belekevertem a cukrot, majd belenyomtam a zöldcitromok levét, majd bele is tettem magukat a zöldcitromokat, végül jöttek a mentalevelek. Jó alaposan összekevertem, hogy a cukor elolvadjon. Utána jól összetörtem a jeget és az is ment bele. Poharakban töltöttem és egy jó kis kanaszta parti közben szépen lassan elfogyasztottuk. Nagyon ízlett mind a négyünknek, így másnap készítettem még egy szép adagot:D



7 megjegyzés:

Dia írta...

Nálunk ez az ital mindent visz!
Nézz be hozzám:
http://fozni-jo.blogspot.com/2010/09/dij-koszonom.html

Bianka írta...

Hű nagyon szeretjük, bár én alkoholmentesen iszom, de úgy is nagyon...

DebiGabi írta...

Dia,
Nagy kedvenc lett nálunk is:)
Köszönöm szépen a díjat!!!

Bianka,
Alkohol nélkül se lehet rossz:D

családi tűzhely írta...

Jól esne egy pohárral ezen a stresszes munkanapon:)

Nyanyi írta...

:P nyammmmmmmmmmmmmi dejóisvooooooooooolt!!!!

DebiGabi írta...

Családi tűzhely,
Ne is mondd. Néha nekem is nagyon elkelne:)

Andika,
:)))))))
Zenét hallottad?????

Nyanyi írta...

Naná! Valamiért nem csodálkozom a választásodon... :)