2010. szeptember 5., vasárnap

Dinnyés saláta


Esténként szeretem nézi a különböző főzős műsorokat. Remek kikapcsolódás és remek ötletforrás is egyben. Pár napja Nigella készített egy érdekes összeállítású salátát, amit úgy éreztem mindenképpen ki kell próbálni. Kicsit szokatlan párosítások vannak benne, de a végeredmény nekem nagyon ízlett, bár nem mindenkinek jön be ez az ízösszeállítás. A hozzávalókhoz nem írok mennyiségeket, mert ízlés szerint ki-ki mennyit használ fel.

Hozzávalók:
görögdinnye
feta sajt
olívia bogyó
lilahagyma
petrezselyem zöld
mentalevelek
egy citrom leve

Első lépésben a lilahagymát vékonyra vágtam sóztam és meglocsoltam a citrom levével. Addig, amíg összedaraboltam a többi hozzávalót hagytam állni a citromos lében. A dinnyét kimagoztam és kockákra vágtam, majd felaprítottam a fetasajtot, karikáztam az olívabogyót és egy kicsit összetépkedtem a petrezselyemzöldet és a mentaleveleket. Ezután tulajdonképpen csak összekevertem mindent egy tányéron és már lehetett is fogyasztani.

2 megjegyzés:

Belly írta...

Én is megcsináltam,nagyon fincsi!

Bianka írta...

Izgalmas és guszta