2010. szeptember 16., csütörtök

Díjat kaptam:))))

Dia-tól kaptam ezt a díjat, amit ezúton is nagyon-nagyon-nagyon szépen KÖSZÖNÖK!

Mint általában a díjakban ennek is vannak szabályai, melyek a következők:

1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

Megmondom őszintén ezt a díjat már megkaptam egyszer, de mindenképpen kiteszem ide megint, mert iszonyúan jó érzés, amikor az ember kap egy ilyen kedvességet, ráadásul  mostanában elég rossz napjaim, heteim vannak, és így most sokkal, de sokkal jobban érzem magam. Dia, nagyon köszönöm még egyszer!!!!
Egy picikét szokás szerint eltérek a szabályoktól, mert a továbbadással egy kicsit gondban vagyok, így minden bloggertársamnak felajánlom, aki igyekszik megosztani velünk az élményeit, tapasztalatait, receptjeit, szépséges fotókkal.
Viszont arra gondoltam a 7 dolog, amit magamról kell elárulni, megteszem most is, kicsit kiegészítve a múltkori díjnál elárult apróságokat.

1. Türelmet vagyok. Nagyon.
2. Az utóbbi időben nehezen barátkozom, egész egyszerűen nem tudok nyitni új emberek, új barátságok felé. Pedig néha nagyon szeretnék újabb barátokat szerezni...
3. Internet függő vagyok. Hm. Nem kicsit:))))
4. Utálom, ha az, akivel beszélgetek nem néz a szemem, hanem mindenhova figyel csak rám nem.
5. Nagyon fontos számomra a nevetés, de mostanában egyre kevesebb dolgon tudok mosolyogni.
6. Még mindig nem merem megmondani sokszor őszintén, amit gondolok, inkább magamban tartom, nem mondok semmit, miáltal azon rágom magam, hogy miért is nem mertem, akkor és ott kimondani, amit szerettem volna. (Ez milyen jó kis nyakatekert pont lett:))))))
7. A sütés-főzés még mindig nagyon fontos az életemben, csak kevés rá az időm és az enerigám.

4 megjegyzés:

Dia írta...

Örülök, ha egy kicsit hozzájárulhattam a jókedvedhez!
A hatodik ponttal Én pont fordítva vagyok! Ami a szívemen, a számon és sokszor utólag gondolkodok...

DebiGabi írta...

Dia,
Irigyellek is érte. Néha annyira szeretném, de nem megy:(

Garffyka írta...

Gratula :)
Látod, én meg szeretnék olyan lenni, mint a 6. pontban, sokszor előbb kiszalad a számon, aztán már nem lehet visszaszívni.
Az 5. miért? Mármint miért tudsz egyre kevesebb dolgon mosolyogni?

DebiGabi írta...

Garffyka,
Köszönöm.
Valahol jó lenne megtalálni az arany középutat:)

Miért megy nehezebben a mosoly?

Túl sok negatívum, rossz hír, rossz tapasztalat ért az elmúlt időszakban. Nem úgy mennek/alakulnak a dolgok, ahogy szeretném, vagyis pontosabban, ahogy jobb lehetne.
Jelenleg úgy érzem ez a világ, amiben most élünk egyre kevésbé nyújt vidámságot, örömöt. Sőt...
Pedig még mindig hiszem, hogy egy jó vicc, egy mulatságos fénykép, egy jóízű nevetés csak jobbá tehet mindent!!!