2010. szeptember 13., hétfő

Csirkemell sárgarépával és camembert sajttal



Szombaton abban a szerencsés helyzetben voltunk, hogy kedves barátosnőméknél ebédeltünk így nem bajlódtam a főzéssel, csak egy kis deszertről  kellett gondoskodnom. Vasárnap már nem usztam meg a főzést, de nagy gondban is voltam, mert valahogy nem jutott eszembe semmi (szokás szerint), mit is kellene kis családomnak letenni az asztalra... Végül a hűtőben található alapanyagokból sárgarépás-sajtos csirkemell készült, ami viszonylag egyszerűen és gyorsan elkészíthető, tehát a későbbiekben jó lesz hétköznapi vacsorára is.

Hozzávalók, amit használtam:

1 nagy csirkemell
0,5 kg sárgarépa
15 dkg camembert sajt

bors

A csirkemellet vékony szeletekre vágtam sóztam, borsoztam. A sárgarépát megpucoltam, majd vékony karikákra szeleteltem, és egy kevés olajon megsütöttem addig, amíg megpuhult és némelyik darab szépen megpirult. A csirkemell-szeleteket aranybarnára pirítottam, majd egy kivajazott tűzálló tálba helyeztem. Rákanalaztam a sárgarépát, majd mindegyik tetejére került egy-egy szelet camembert sajt. Édes lányom nem szereti a camembert sajtot neki sima trapista sajt került rá. Utána 180 fokos sütőben kb. 20 percig sütöttem. Köretnek párolt rizs és krumplipüré került a tányérra, mindenkinek a saját íze-kedve szerint:)))

3 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon guszta, finom lehet

4gyerek írta...

nagyon jól néz ki.
ma már másodszor olvasok félre valamit. első körben litániából csináltam Litvániát, most meg a sárgarépából spárgát. S néztem is kérdőn a monitorra, hogy uramatyám, most honnan spárga?

DebiGabi írta...

Bianka,
Köszi:)

4gyerek,
Vannak embernek ilyen napjai:)))