2010. augusztus 17., kedd

Villámok

7 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Azta, de ügyes vagy!!! Tegnap olyan vihar zúdult ránk, hogy ilyet tán még nem is láttunk, és próbálkoztam villámot fotózni.

De egy sem sikerült :-) Gratulálok!!

DebiGabi írta...

Viki,
A dicséret a kedves férjemé, nekem nem volt hozzá türelmem, ő meg kitartóan állt az ablaknál is folyamatosan próbálkozott:D
Nem semmi vihar volt nálunk kétszer is tegnap:(

Raindrop írta...

Azannya! :)
Brutálisak!

DebiGabi írta...

Raindrop,
És mennyi volt, amiket nem sikerült lefotózni.

Zsuzska írta...

Szia Gabi! Gratula a ház urának! Ami engem illet, én csendesen meghúztam volna magam az asztal alatt... Szerencsére minket elkerült - nem vagyok egy höstípus! ;O)

Bianka írta...

Nagyon szép képek. Én félek a viharban :(

DebiGabi írta...

Zsuzska,
Én nagyon szeretem a vihart nézni a lakásból, csak ne kelljen kint lennem akkor, mert azt viszont nagyon nem szeretem...:(

Bianka,
Köszi. Olyan jókat tudok aludni, amikor kint tombol a természet, semmi félelem nincs bennem, inkább egyfajta csodálkozással bámulom, ahogy villámlik, dörög, esik.