2010. augusztus 25., szerda

Blogszünet

Jelen pillanatban nem tudom mennyi időre, de befejeztem a blog írását.
Egy kicsit "alkotói válságban" is vagyok, valahogy mostanában nem érzek késztetést újabb és újabb finomságok alkotására, kipróbálására, inkább a régi már a blogra felkerült ételeket készítem. 
Sajnos az otthoni számítógépem is elromlotta magát, - jelenleg a szerelőnél üldögél ki tudja mennyi ideig -, munkahelyről meg nem igazán  akarom az egészet kezelni...
Reményeim szerint még jövök, majd valamikor lehetőleg a közeljövőben, de addig is köszönöm minden rendszeres olvasómnak, látogatómnak, hogy erre jártak, megnézték ezt a számomra nagyon kedves blogot, ami egy kis darabka belőlem.

15 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Fújd ki magad Gabi, töltődj fel - hogy aztán újult erővel térj vissza :-)

Kellemes pihenést, élvezd az életet :-)

Notburga írta...

Visszavárunk!

Altair írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz. :o)

családi tűzhely írta...

Várjuk a visszatérést, addig is jó pihenést, töltődést!

Ildinyó írta...

Kellemes feltöltődést kívánok! Várunk vissza sok szeretettel!!! :)

Zsófi írta...

Gabi!
Remélem tényleg csak egy kis időre szünetelsz a blogoddal.Ide mindig nagyon szívesen jöttem!Elérhető,vagyis elkészíthető ételeket,édességeket osztottál meg velünk.A fotóid egytől egyig gyönyörűek,és a vicceid mindig felderítettek:)
Én is azt mondom,hogy pihenj egy nagyot,és vissza várunk!!!!!
Szeretettel.Zsófi.

Bianka írta...

Visszavárunk és remélem, nem tart soká és újjult erővel térsz vissza a blog világába

L.Krisztina írta...

Várlak vissza !!!!
Jó itt lenni !!! , de tudom mit érezhetsz , szerintem ez mindenkinél eljön egyszer vagy kétszer . Imádtam a kerted képeit, bár dühített, hogy nálatok mindig hamarabb virágzott,minden mint itt.
Puszi Kriszti

ninca80 írta...

De káááááár!! :(
Hiányozni fogsz!
Úgy szeretem ezt a blogot bár ritkán írok kommentet de mindig jövök.
Gyere hamar vissza, addig is jó pihenést!

Lizann írta...

Csatlakozom! A te szuflérecepted miatt mertem megcsinálni, tudod a málnásat. Mindenképpen várlak vissza rövidebb-hosszabb szünet után!

Judith írta...

Várunk vissza!

Andi/cuki írta...

Jó pihenést, feltöltődést aztán vissza, vissza, vissza!:-))

DebiGabi írta...

Köszönöm szépen a kedves soraitokat.
Nagyon-nagyon-nagyon jó érzés, amikor ilyeneket írnak az embernek. Sőt, pontosítok FANTASZTIKUS!!!!

Pihizek konyhai fronton egy kicsit. Aztán jövök boldogítalak még benneteket egy-két újdonsággal:)))

Zsuzska írta...

Szeretettel visszavárlak!

Zsiri írta...

Hiányozni fogsz, várunk vissza :)