2010. július 18., vasárnap

Sült lazac mentás-joghurtos uborkával

Egy ritka pillanat kedves blogom életében. Halas étel.
Mint már többször említettem, nem szeretem a halat semmilyen formában. A kedves férjem szereti a halas táplálékokat, de egy kezemen meg tudom számolni, hányszor főztem neki ilyesmit. Ma viszont, bevallom őszintén nem tudom miért, de úgy gondoltam készítek neki egy jó kis lazacos vacsorát. 
Édes kislányom táborozni van már több napja ő kimaradt ebből a ritka pillanatból, bár ő meg az én lányom maximálisan, mert nem eszik halat... 
Nem mondom, hogy rendszeres lesz az ilyen helyzet, de saját magam is meglepődtem, hogy milyen jól sikerült és jelentem én is jóízűen elfogyasztottam!!!

Hozzávalók:

2 szelet lazac

bors
olívaolaj

1 uborka
1 kis doboz natúr joghurt
8-10 db mentalevél
csipet só
csipet feketebors
fél citrom leve

A lazac szeleteket megszórtam sóval és borssal, majd bekentem olívaolajjal. Forró tespibe helyeztem és megpirítottam mind a két oldalát pár perc alatt. 
Az uborkát meghámoztam és egy zöldséghámozóval vékony szeleteket vágtam belőle. A mentaleveleket beleszórtam a mozsárba, hozzáadtam a sót, borsót és a citromlevet. Jó alaposan összedolgoztam, majd belekevertem a natúr joghurtba, amibe jött a szeletelt uborka. Köretnek még került a lazac mellé főtt rizs is.

5 megjegyzés:

Gizi írta...

Nagyon-nagyon guszta!!!!!Gyönyörű, élethű a kép. Imádom a lazacot, és most itt ácsingózom utána.:))

Nem vagyok mesterszakács írta...

Én szeretem a halat, de a lazac nem áll az első helyen. Viszont, most megkívántam:-)

Bianka írta...

Nagyon szép kép és isteni kaja

DebiGabi írta...

Köszönöm szépen:)))

Dia írta...

Nagyon jó a kép. Megkóstolnám a lazacodat szívesen!