2010. július 31., szombat

Sárgabarack fagylalt


Tegnap délután sárgabarck lekvárt készítettem. Ez kedvenc lekvárom, minden évben szoktam egy pár üveggel eltenni, bár idén a sárgabarackot, majdhogynem aranyárban mérik sajnos:(( A baracklekvár miközben főztem erősen habzott. Ezt a habot folyamatosan leszedtem a tetejéről és ez volt az alapja a fagylaltnak. Ezzel nem azt mondom, hogy mindig így fogom készíteni, de egy nagyon jó kezdettvolt a fagylalthoz.

Hozzávalók, amiket még használtam

20 dkg házi krémsajt
2 dl tejszín
1 dl tej
2 ek vaníliaaroma
2 kisebb tálka sárgabarack hab,
ez kb. 3-4 db barack 2-3 ek cukorral összeturmixolva vagy 3-4 ek kész baracklekvár

A barackhabot elkevertem először a házi krémsajttal, majd jött a tejszín és a tej, valamint a vaníliaaroma. Habverővel simára kevertem, fél órát kevergette a fagylaltgép és más készen is volt.

3 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon finom ízletes lehet

Dia írta...

Férjem elájulna ettől! :-)

DebiGabi írta...

Biank,
Finom volt nagyon:)))

Dia,
:D
Tessék készíteni a férjnek:P