2010. július 27., kedd

Pulykamell vörösboros hagymaszósszal


Szeretem a különböző főzős műsorokat. Nagyon jó ötleteket tudnak adni az embernek az egyszerű hétköznapi főzéshez. Tulajdonképpen ez a hagymaszószos is így készült. Néztem több műsort, amikben többféle dolgot főztek és végeredményben összekombináltam a látottakat:))))

Hozzávalók a hagymaszószhoz:

2 nagyobb fej hagyma
egy csipet bors
1 ek liszt
0,5 dl vörösbor
2 dl víz

A hagymákat vékony csíkokra vágtam, rögtön megsóztam és borsoztam és kevés olajon addig sütöttem, amíg kezdett aranybarna színe lenni. Ekkor rászórtam az egy ek lisztet, jól elkevertem, majd felöntöttem a vízzel, valamint a vörösborral. Főztem, amíg szépen besűrűsödött és más készen is volt. A pulykamellet sóztam, borsoztam és olajon aranybarnára sütöttem pár perc alatt. Tálaláskor a pulykamell szeletekre kanalaztam a vörösboros hagymaszószt és krumplipüré került még mellé köretnek.

Nincsenek megjegyzések: