2010. július 14., szerda

Pillanatok a kiskertünkből

7 megjegyzés:

Altair írta...

Egyszer ettem Krétán töltött tökvirágot... :o)

Olyasmi mentás töltelék volt benne, mint a dolmadesben, csak nem megfőzték, hanem forró olajban sütötték ki.

DebiGabi írta...

Altair,
Hm. Nem lehetett rossz:))
Itt még csak virágoznak, de remélem be is fognak érni a drágák!

szemirámisz írta...

Jó képek! A napokban én is a cukkinivirágokat fényképeztem a kertben, annyira szépek, ugye? :))

DebiGabi írta...

Szemirámisz,
Köszi:)
Mindig elvarázsolnak a színűkkel, formájukkal.

Bianka írta...

Nagyon szép képek és olyan izgalmas a természet fejlődése

mandy tarragon írta...

Juj, de szépek :) Én ma szedtem le az első spárgatököket anyuéknál tökfőzeléknek, isteni finomak voltak :)

DebiGabi írta...

Bianka,
Imádom figyelni ahogy fejlődik minden.

Mandy,
Irigykedő smile:))))