2010. július 1., csütörtök

Limoncellos fagylalt

Ebben nagy hőségben kimondottan jólesik az embernek este egy jó kis házilag készített fagylalt. Nemrégiben Szepyke-nél találkoztam a limoncellos fagylalttal. Elraktároztam a fejemben az ötletet. Tegnap este édes gyermekem Anyukámnál aludt az unokatestvéreivel, így elkészítettem magunknak. Nyami:))))

Hozzávalók, amiket használtam:

2 dl tejszín
2-3 ek porcukor
1 dl limoncello

Minden hozzávalókat első körben összekevertem jó alaposan egy kézi habverővel. Utána a fagylaltgéppel fél órán keresztül dolgoztattam. Már az összekeverés közbeni kóstolgatásnál megállapítottam, hogy ez nagyon-nagyon jó ízű és mire elkészült még finomabb lett:))))

4 megjegyzés:

Bianka írta...

Finooom

Andi/cuki írta...

Megkóstolnám én is!:-))

Zsuzska írta...

Szia Gabi!

Képzeld, vettem fagyigépet! Nagyjából a Te fagyijaidnak köszönhetö, hogy rászántam magam, holnap fogjuk kipróbálni, most a mélyhütöben csücsül! Lehet drukkolni!

DebiGabi írta...

Bianka,
:))

Andi,
Fénypostáztam:D

Zsuzska,
Drukkolok!!!!
Szerintem nagyon fogjátok szeretni. A kedves férjem-uram az elején sokat morgott velem, hogy minek... De ma már:))))
Azóta nem is vettem dobozos jégkrémet.