2010. július 8., csütörtök

Krumplis tészta


A krumplis tészta egy olyan étel, amit roppant gyorsan és egyszerűen el lehet készíteni. Érdekes módon mégis elég ritkán készül a konyhámban, így nem is került még fel ide a blogba. Pár napja, amikor elkészült a kovászos uborkám, ahhoz készítettem vacsorára. Tudom, hogy nem ilyen tésztával kell készíteni, de mondanom se kell miután nekiálltam a főzéshez döbbenten észleltem, hogy csak fusili tésztám van otthon:( Jellemző... Sebaj gondoltam, végül is tök mindegy milyen tésztával készült. Nem???? Az elkészítését nem nagyon részletezném, mert szerintem ezt mindenki ismeri, inkább csak a kész étel látványát osztom meg az erre tévedő látogatóval:)))))

6 megjegyzés:

Edó írta...

A krumplis tesztat ismerem,de meg sosem keszitettem,nalunk nem annyira tipikus etel.Igy az elkesziteset sem ismerem,de most sem lettem okosabb :)))Guszta!

DebiGabi írta...

Edó,
A krumplit megfőztem sós vízben, majd krumplinyomóval összetörtem. 2 közepes méretű hagymát apróra vágás után egy kis olajon megdinszteltem ráborítottam a krumplit megszórtam 2-3 kk pirospaprikával és egy csipet fekete borssal, alaposan összekevertem, majd ezt a masszát kevertem össze a főtt tésztával. Ennyi:))))

Bianka írta...

ÁÁÁ IMÁDOM, főleg kovászos uborkával. Két nap és kész az uborka, így jó lenne egy ilyen tészta :))

Chef Viki írta...

Krumplistészta forever :-))

Imádom!

Raindrop írta...

Én is, én is!
Az tuti! Krumplistészta nélkül, nem élet az élet, főleg a finom hideg koviubival. :)
Mellesleg, ez a fussili tészta veszi fel a legjobban a szószokat, mártásokat, és most ahogy látom a krumplit is.
Szerintem nem lőttél vele bakot, sőt! Nem bírom ha "lecsúszik" a szósz a tésztáról, és a végén csomó marad a tányéromban, tészta meg semmi.

DebiGabi írta...

Bianka,
A kovászos ubival talán a legfinomabb:)))

Viki,
:)))

Rain,
Ettünk mi már túróstésztát is ezzel a tésztával. Azt se rontotta el:D