2010. július 21., szerda

Ananászos fagylalt

Ebben a hőségben nem igazán tudom rávenni magam a sütésre-főzésre, de egy kis fagylaltkészítésre szinte bármikor:))) Pár napja az ananásszal tettem egy kísérletet.

Hozzávalók, amiket használtam:

15 dkg házi krémsajt v. mascarpone
2 dl tejszín
1 konzerv ananász
2 ek cukor
1 csomag vaníliás cukor

Első lépésként az ananászról leöntöttem a levet és botmixerrel jól átturmixoltam, pár darabkát félretéve díszítésnek. Hozzákevertem a cukrot, vaníliás cukrot, a tejszínt és a krémsajtot. Kézi habverővel jól összedolgoztam, utána a fagylaltgéppel 30 percig kevertettem, amíg megfelelőnek ítéltem az állagát.

4 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon guszta képeket készítesz :)

DebiGabi írta...

Bianka,
Nagyon kedves vagy, Köszönöm!!!

Chef Viki írta...

Na, ez megint eszméletlen jó!!!

A fotó majd' kiugrik a képből - bárcsak rám (a számba) ugrana!

DebiGabi írta...

Viki,
Tiszta zavarba hoztok:)

Köszi!