2010. június 17., csütörtök

Narancs-krémleves


Pár napja ITT láttam egy narancsleves receptet. Erősen felkeltette az érdeklődésemet, ez is mint sok-sok más finomság egyéb helyekről:))) Tegnap volt plusz két gyermekem megőrzésre és nekik elkészítettem egy kicsit átvariálva az eredeti recepthez képest a saját narancslevesemet. Rég sikerült ennyire finom dolgot alkotnom. Az összes nálam tartozkodó gyermek, a kedves barátosnőm és a férjem is jóízűen kanalazta be:D A nyári hőségben egy kellemesen finom leves, ami még deszert is remek lehet.

Hozzávalók:

1 liter narancslé (dobozos 100%-os)
2 narancs héja + a leve is
1 csomag vaníliás cukor
6-7 ek cukor
1 csipet fahéj
1 csipet gyömbér
1 csipet szegfűszeg
2,5 dl tej
1 csomag vaníliás puding
reszelt keserűcsoki a tetejére

A narancslevet beleöntöttem a lábasba, belereszeltem a két narancs levét és belefacsartam a levüket is, fűszereztem a fahéjjal, gyömbérrel, szegfűszeggel, cukorral, vaníliás cukorral. Felfőztem. A tejben elkevertem a vaníliás pudingot és belekevertem a felfőzött narancslébe. Utána addig főztem, amíg szépen besűrűsödött. Nagyon jó krémes állaga lett. Jól lehűtöttem, tálaláskor reszeltem rá egy kis keserűcsokit és már lehetett is fogyasztani.

3 megjegyzés:

Niki írta...

Nem tudok nyilatkozni róla...talán csak annyit hogy.......Fúúúúúúúúúúúúúúúúúú,ez nagggggggyyyyyon....;oDDDDDD

Máris látom magam a lelki szemeiem előtt ahogy jegesen kanalozom a teraszon....;oPPP

Bianka írta...

Izgalmasan hangzik. Finom lehet

DebiGabi írta...

Niki,
Az bizony
:)))))))))))))))))

Bianka,
Finom volt nagyon:D

Lányok, Tessék kipróbálni. Megéri:P