2010. június 17., csütörtök

Citromos fagylalt

A kedvenc fagylaltom: a citrom. Ha bárhol betérünk egy fagyizóba mindig a citromos fagyit kóstolom meg legelsőként. Itthon is próbálkoztam már vele többféle verzióban is, most kipróbáltam a jól bevált alap használatával. Kedves férjem szerint: "Ez isteni lett!!!" Szerintem ennél jobb dicséret nem is kell az embernek. És csak súgva jegyzem meg a képen látható tölcsért is én készítettem...

Hozzávalók:

15 dkg házi krémsajt vagy mascarpone
2 dl tejszín
4-5 ek porcukor
1 csomag vaníliás cukor
1 egész citrom héja
1 egész citrom leve

Az összes hozzávalót egy tálba helyeztem, jól elkevertem egy habverővel, majd a fagylaltgéppel összekevertettem kb. 30 percig. Belekanalaztam a szépséges tölcsérekbe, egy kicsit feldíszítettem és vacsora után ezt fogyasztottuk desszertként.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

A tölcsér receptjét nem teszed fel?

ginko írta...

Isteni lehet, "szeretem mert olyan hűs" fajta, meg krémes is bizti...ha nincs fagyigép akkor csak párszor átkever -visszatesz?

DebiGabi írta...

De, mindjárt.
A fagylalt tölcsér recept fentebb található:P

Ginko,
Szerintem nyugodtan lehet úgy is készíteni:)

Bianka írta...

Nagyon guszta