2010. május 11., kedd

Melegszendvics újabb variáció

Egy hétköznapi rohanos nap végén egyszerűen és gyorsan elkészíthető melegszendvics, amit a hűtőben talált hozzávalókból készítettem:)))

Amiket találtam a hűtőben:

1 tömbös krémsajt
1,5 dl tejföl
15 dkg csirkmell sonka
1 kisebb fej hagyma
snidling


A hagymákat apróra vágtam, majd az összes talált hozzávalót szépen összekevertem egy tálkában, és megkentem az enyhén megszikkadt sajtos bagetteket, amiket karikára vágtam előtte. Legvégül a tetejét még megszórtam sajttal és mentek is a 180 fokos sütőbe, ahol kb. 15 percig sütögettem őket.

7 megjegyzés:

Bianka írta...

Hű nagyon guszta és remek ötlet

Niki írta...

Kérhetek...;oPPP Nagyon jól néz ki...

DebiGabi írta...

Bianka
Köszi:)

Niki,
Küldöm:D

szepyke írta...

Nah, ebédidőre pont befutottam!:)
Akkor kettőt viszek!
Köszönöm!

(itt a tányérkám, elég lesz, ha arra teszed!:)

DebiGabi írta...

Szepyke,
Máris:D
Egy pillanat türelmet kérek.
Nem fog félni két darab azon a "picike" kis tányéron???

szepyke írta...

Majd nem hagyok nekik időt félni...:))))

DebiGabi írta...

Fénypostán elindultak:))))