2010. május 19., szerda

Fable rajongók figyelmébe!!!

Kedves Fable Rajongók! 
Megjelent az új könyv a CSONTFUVOLA.
Ez már a saját példányom és olvasom teljes gőzzel,
nagyon jónak ígérkezik:)))) 
Jó olvasást kívánok Mindenkinek!
Egy kis részlet:
Donald: "Úgy látom, jelenkori életünk hívatlan publikum előtt zajlik. Ez a kukkoló tömeg minden történést zsigeri szinten leszól, kritizál. Ily módon durván megsértik a szabadságomat, az életem megéléséhez, a hibáim elkövetéséhez, az örömeim intimitásához, a tökéletlenségéhez való jogomat. Utóbbin azt értem, hogy jogom van NEM megfelelni mások elvárásainak. Végtére is itt vannak nekem az enyémek. Szóval az életünk inkább állóvízben röfögés hascsikarással."

6 megjegyzés:

mandy tarragon írta...

Én is nekiestem már :)

DebiGabi írta...

Mandy,
Gondoltam, hogy Neked már megvan:))))

Limara írta...

Köszi! :))

Andi/cuki írta...

Jujuj, gyorsan megye holnap megvenni, köszi!:-))

Garffyka írta...

Köszi!!!
Már ugrasztom is a családom, ezt (is :) kérem szülinapomra :)
Aztán nem elmesélni a könyvet, mert amilyen szívtelen kiscsaládom, képesek egy kivárják a jeles napot, nem kapom meg hamarabb :)

DebiGabi írta...

Limara,
Szívesen:D

Andi,
Neked is.

Garffyka,
Nem mesélek megígérem:))
Épp most tettem le egy kicsit, mert a könnyem fojt a sok nevetéstől!
Nagyon jóóóóó!!!!