2010. május 16., vasárnap

Babapiskótás barackos torta

Szombat délután vendégek jöttek hozzánk, és nekik készítettem a képen látható finomságot. Sajnos időm nem volt túl sok az előkészületekre, mert délelőtt dolgoztam, így a reggeli órákban gyorsan kellett kitalálnom egy olyan édességet, ami nem igényelt sütést. Előző este előkészítettem két doboz tejfölt lecsöpögtetésre, és ezt a finom házi krémsajtot használtam alapnak.

Hozzávalók:

2 nagy doboz tejföl házi krémsajtnak lecsöpögtetve
2,5 dl tejszín
1 csomag zselatin fix
4-5 evőkanálnyi porcukor
babapiskóta kb. 3 kis csomagnyi
1 doboz konzerv őszibarack

A házi krémsajthoz hozzákevertem első lépésként a porcukrot, majd jött a tejszín és a zselatinfix. Kézi habverővel történő erős kevergetés után szép sima krémet kaptam. Egy tortaformát körbe kiraktam a méretre vágott babapiskótákkal, a levágott részeket pedig az aljába helyeztem el. Erre a babapiskóta alapra rákentem a krém felét, majd az őszibarack felét helyeztem el rajta, erre jött a krém másik fele és a legtetejére az őszibarack maradéka szeletekre vágva. Pár órára hűtőbe helyeztem, de valószínűleg, ha egy egész éjszakát pihen a hűtőben jobban összeáll, bár így is nagy sikere volt és mindenki jóízűen elfogyasztotta. Nekem továbbra is az a legnagyobb elismerés bármilyen ételnél, amikor a vendégek eltakarítják a tányérjukról az utolsó morzsáig az ételt:))))

5 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon guszta, remek lehet

DebiGabi írta...

Bianka,
Köszi:)

Liza írta...

Milyen jó ötlet házi krémsajttal!
Biztos fincsi lehetett...

Csibe írta...

Nagyon szép!

DebiGabi írta...

Liza,
Fincsi bizony:)

Csibe,
Köszönöm:D