2010. május 18., kedd

Aszaltszilvás-diós sütemény


Egy sütemény, amit sütéssel együtt fél óra alatt össze lehet dobni. Tegnap nálunk volt a gyerekek angol órája, amikor  van összesen 6 gyermek - mind lány:))) - plusz a szülők nálunk. Illik ugyebár ilyenkor valami aprósággal megkínálni őket, de ez időhiányban nem mindig sikerül. Most szerencsére volt annyi időm, hogy ezt a sütikét megsüssem.

Hozzávalók:

1 doboz gyümölcsös joghurt
2 db tojás
1 csomag vaníliás cukor
1 pohár (2 dl) cukor
2 pohár liszt
1/2 pohár olaj
1 csomag sütőpor
1 csipet só
5 dkg aszalt szilva
5 dkg dió

Elsőként a tojásokat, a joghurtot a cukrot és a vaníliás cukrot jól összekevertem. A lisztbe belekevertem a sütőport, majd beleborítottam a masszába a fél pohár olajjal együtt. Újabb kevergetés, majd legvégül az apróra vágott dió és aszalt szilva követekezett. Egy kisebb méretű tepsit sütőpapírral kibéleltem és beleborítottam a masszát. Gondosan elsimítottam és 180 fokos sütőben kb. 25 perc alatt megsütöttem. Legvégül porcukorral megszórtam a tetejét. A dió nagyon kellemes ízt adott neki és a kedves vendégeim sikeresen el is takarították az egészet:)))))

1 megjegyzés:

Bianka írta...

Nyami remekül néz ki, nagyon guszta