2010. április 7., szerda

Tejszínes kukoricás-sonkás tészta


Egy újabb egyszerűen és roppant gyorsan elkészíthető hétköznapi vacsorának való finomság. Tésztás ételeket bármikor kis családom elé lehet helyezni, mert nagy rajongói vagyunk mindeféle-fajta tésztának:))))

Hozzávalók:

20 dkg sonka
1 doboz kukorica
1 kisebb fej hagyma
1 csomag újhagyma
2,5 dl tejszín

bors
petrezselyem zöld ízlés szerint
tészta

A hagymát apróra vágtam és megdinszteltem egy kevéske vajon. Jött bele a feldarabolt újhagyma, amit szintén egy kicsit megpirítottam. Utána következett a sonka és a kukorica, amit pár kevergetés után felöntöttem a tejszínnel és itt kerültek bele a fűszerek: a feketebors, petrezselyem zöld és a só is. 2-3 perces főzés és kész is volt. Közben sós vízben megfőztem a tésztát. Tálaláskor meg lehet még szórni reszelt sajttal, de ez már megint ízlés dolga:D

4 megjegyzés:

Bianka írta...

Imádom a tésztasalátát. Akármi is legyen benne. Nagyon guszta.

Livi írta...

Ezt én is szívesen megenném!!! :)

Andi írta...

Nálunk is jöhet bármikor, legalábbis a fiúknál!

DebiGabi írta...

Bianka,
Tésztát-tésztával:))))

Livi,
Fincsi volt:))

Andi,
:DD