2010. április 22., csütörtök

Sült pulykamell csirkemájjal és borsóval

Tegnap estefelé, megint előjött a szokásos gondom, hogy mi legyen vacsorára???? Néha a hócipőm tele van a főzőcskézéssel:((( A mélyhűtőben pakolászva a kezembe akadt némi pulykamell és némi csirkemáj, némi zöldborsó. Hm. Máj... Borsó... Édes gyermekem nem eszi meg a májat, de a férjem és én szeretjük. Ha már a kezembe akadt gondoltam készítek is belőle vacsorára valamit. Az egyik feléből végül májkrém lett, a másik feléből a fenti képen látható étel:)))

Hozzávalók:

pulykamell kb. 40 dkg
25 dkg csirkemáj
20 dkg mirelite zöldborsó
1 nagy fej hagyma
egy csipet majoranna
fekete bors

A hagymát apróra vágtam és egy kis olajon megpirítottam, erre jött az apróbbra vágott csirkemáj, amit szintén megpirítottam. Közben egy kis sós vízben megfőztem a borsót. Miután a májnak már szép színe volt, hozzáborítottam a zöldborsót, fűszereztem egy kis majorannával és frissen örölt borssal. 3-4 percig még főztem, majd megsóztam. A pulykamellet megszórtam sóval és borssal és aranybarnára sütöttem egy kis olajon. A tányérokra helyeztem a megsült pulykamelleket rákanalaztam a májas borsót, majd köretnek sült krumplit adtam hozzá. Mivel kicsi leányzóm nem szereti a májat, neki csak a zöldborsó került a hús mellé.

5 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon jól néz ki. Kellemes, szeretem ezt a párosítást :)

mandy tarragon írta...

Finom lehet :)

ivan írta...

Na, ez az az finomság, amit tele hócipővel is, minden féle helyzetben meg tudok (tudnék) enni.
Olyan gusztán adtad elő, hogy azt hiszem, egy elkészítésre rárajtolok. Mi történhet? Esetleg nekem is tele lesz a "túra bakkancsom."

DebiGabi írta...

Bianka,
Köszi:))

Mandy,
Nekem nagyon ízlet:D

Ivan,
Sajna, abban a hócipőben elég sok minden összegyűlt mostanság...

szepyke írta...

Jáj! Imádnám!:)