2010. április 14., szerda

Pulykamell zöldborsóval


Gyorsan és egyszerűen elkészíthető könnyű kis vacsora ismét:D Volt egy kisebb mennyiségű pulykamellem apróra vágva, amit némi gondolkodás, tanakodás, erős fejtörés után a képen láthatóra készítettem el. Mikor leraktam a gyermekem elé a vacsorát közölte velem, hogy ilyet rendszeresen szoktak kapni az iskolába, csak abban még gomba is szokott lenni:))))

Hozzávalók:

kb. 40 dkg pulykamell
1 fej hagyma
egy csipet feketebors
egy csipet majoranna
pirospaprika
mirelite borsó kb. 20-30 dkg
köretnek rizs

Egy kevés olajon megdinszteltem a hagymát, utána a húst is átforgattam a hagymás szafton, majd felöntöttem vízzel és belekerültek a fűszerek. Főztem kb. egy fél órát, majd beleborítottam a mirelite borsókat, amivel addig főztem, amíg teljesen megpuhultak. Köretként rizs került mellé.

9 megjegyzés:

Bianka írta...

Ez nagyon finom lehet

Livi írta...

Jó kis ötlet nagyon! :) Ilyet mi tuti nem kaptunk a suliban ;)

Niki írta...

Nagyon szeretni való lehet...:)Nagyon guszta,és farkas éhes vok...

DebiGabi írta...

Bianka,
Finom volt:)))

Livi,
Viszonylag jó kajákat kapnak a lányomék az iskolában, csak elég sokat kell fizetnünk érte:( Szerencsére az édes gyermekem, nem nagyon válogatós és szinte mindent megeszik:)))

DebiGabi írta...

Niki,
Most ettem meg egy almát, de még éhesebb lettem tőle.
Ráadásul ránézek a saját finomságaira.... Ajaj:)))

ivan írta...

Most kivételesen nem a "kaja" dicsérete lesz a fő téma, mivel idáig már elég sok dicséretet kapott tőlem, közben nem is emlitettem meg (szégyellem is magam ), hogy egy renkivül bájos és aranyos kislány mosolyog rám amikor nálad járok.Légyszíves vedd úgy, hogy ez a bejegyzés megelőzi az eddigi hozzá szólásaimat,de mentségemre legyen mondva, nem "mertem" az első lépésként személyeskedni.
Büszke lehetsz rá.

DebiGabi írta...

Ivan,
Nagyon szépen köszönöm a kisasszony nevében is:)))

Raindrop írta...

Igen, Gabi kislánya egy szépség! :)
A kaja is szépség! :)

DebiGabi írta...

Rain,
Köszike:-)