2010. április 28., szerda

Pirított-fokhagymás-gombás csirkemell

Ez volt a ma esti vacsorám. Még hétvégén vettem egy kis gombát, amiből marad még a hűtőben. Ma már muszáj volt felhasználni, mert kezdett megfonnyadni. és nem igazán szerettem volna kidobni . Csirkemell  volt előkészítve terveim szerint ebből akartam valamit készíteni. Némi gondolkodás, fejtörés után találtam ki ezt a gombás csirkét. 

Hozzávalók:

10-15 dkg gomba
2 gerezd fokhagyma

bors
pár csepp worchester szósz
 
csirkemell
1 fej hagyma
só, bors

A gombákat jól megmostam, nagyobb darabokra vágtam. Egy serpenyőbe kevés olajat öntöttem erre került rá a gomba. Rögtön sóztam, borsoztam. Folyamatos kevergetés mellett megpirítottam, majd rányomtam a két gerezd fokhagymát, amivel kisebb lángon sütöttem tovább. Miután a foki is megpirult öntöttem rá a worchester szószból pár cseppet és készen is volt. 
Eközben a vékony szeletekre vágott csirkemellet sóztam, borsoztam. Egy másik serpenyőben olajon megdinszteltem a hagymát, majd ráhelyeztem a hússzeleteket, amiket aranybarnára sütöttem a hagymával együtt. Erre a húsra kanalaztam rá a gombákat, köretnek rizst és csemege uborka került mellé.

13 megjegyzés:

Maimoni írta...

Nagyon guszta!!!

Niki írta...

Gabi,ez brutál,jó néz ki;oPPP

Chef Viki írta...

Csatlakozom! Csorog a nyálam a kép láttán!

DebiGabi írta...

Maimoni,
Köszönöm:)

Niki, Viki
Köszönöm!!!!
Büszke is vagyok erre a képre nagyon:)))
És ha még megkóstoltátok volna:D

Bianka írta...

Hű a kép és a kaja is csodás

DebiGabi írta...

Bianka,
Neked is köszönöm:))))

családi tűzhely írta...

Hú de guszta!!! Legszívesebben levarázsolnám a monitorról.

DebiGabi írta...

Családi tűzhely,
Teljesen mérték megértem a levarázslási vágyadat:))))

Raindrop írta...

Te nem vagy véletlenül gasztrófotós? :D
Hát ez a fotó megint olyan, hogy törcsit hoztam a nyálamnak. :D

DebiGabi írta...

Rain,
Én csak egy nagyon amatőr gasztrofotós vagyok, akinek néha-néha azért sikerült egy-két jobb képet készítenie.
De ez fotó tényleg roppant jól sikerült:)))

Andi írta...

Hú de szuper hozzávalók, csak fini lehetett. El is mentem.

Angel írta...

Szia Szeki! Ha ez olyan finom vot, mint ahogy kinéz... :-) Bravo!

DebiGabi írta...

Angel,
Olyan finom volt, mint amilyen jól kinéz:))) Sőt!