2010. április 1., csütörtök

Mutasd a konyhád

Nemrégiben Zsiri hívott egy játékra, hogy "Mutasd a konyhád vagy kedvenc sarkodat". Az elmúlt időszakban egy kicsit összetorlódtak a dolgaim, és most jutottam el odáig, hogy erre a kedves invitálásra reagálni tudjak.
Az én konyhai "birodalmam"  nem igazán a legmodernebb konyhák egyike, ezért nemigazán szeretném teljesen megmutatni, inkább csak picike kis részletet. Megvan benne minden, amire szükségem van, amit használok, kicsinek sem mondhatom, de majd egyszer olyan lesz, amilyenről mindig álmodoztam... 
Legnagyobb bánatom, hogy nagyon sötét, az egyetlen ablaka egy falra néz, ami nem igazán esztétikus látvány... Nyáron legalább a ládában vannak fűszernövények, amik javítanak az összképen.
A képen a fő konyhai segédeszközeim találhatók, amiket talán a legtöbbet használok.  
És a legújabb kedvencünk az új kapszulás kávéfőzőm:))))


Ők pedig imádott bögréimből egy pár darab. Van még belőlük bőségesen, pedig az utóbbi időben már erősen visszafogom magam és nem bővítem tovább a kollekciómat, főként helyhiány miatt:))))

8 megjegyzés:

Andi írta...

Azok a bögrék...nagyon jók! :-)
Tetszenek nagyon!

Bianka írta...

De édesek a bögrék

Juhász Andrea írta...

Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok neked és kedves családodnak :)

DebiGabi írta...

Andi, Bianka
Ugye milyen kis helyesek:)))

Juhász Andrea,
Nagyon szépen köszönöm, és én is Kellemes Húsvétot Kívánok Nektek!!!

szepyke írta...

Huha, micsoda bögrehadsereg!:) És mindegyik hogy vigyorog a polcon.

És szedtem ibolyát, és már száradnak, és jaaaaaaaaaaaj, de szépek!:)))

Andi írta...

Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok!

ivan írta...

Gabi.
Nem is te lennél, ha nem ilyen bögréid volnának. Nagyon tetszik.

DebiGabi írta...

Szepyke,
:)))

Andi,
Nektek is Kellemes Húsvétot Kívánok!!!

Ivan,
Olyan jó rájuk nézni főzés közben:)))