2010. április 20., kedd

Helyzetjelentés a kiskertünkből

Íme a borsóm, vagyis egyelőre még csak a friss hajtásai. Az elmúlt napok sok-sok esőzése a borsónak és az összes növénynek jót tett, bár én annyira nem kedvelem az esőt, de tudom, hogy nagyon kell mostanában. Nagyon szépen fejlődnek, remélem a termése is sok lesz.
Ezek itt a fényképen pedig a hónapos retek aprócska kis hajtásai. Nagyon szépen növekednek ők is.

És, amit a legjobban várunk már, hogy minél előbb beérjen: az újhagyma. Ez fog a leghamarabb beérni és tényleg alig várom már, hogy megkóstolhassuk:))))

6 megjegyzés:

mandy tarragon írta...

De szép :) Én minden nap kimegyek az erkélyre megnézni a "kertemet", olyan boldog tudok lenni, hogy na, ma is nőtt a borsó fél millimétert :D

jókaja írta...

De szép a kerted, a miénk még építési terület.
Azokra a hagymákra már nem kell sokat várnotok, viszont látom bőséges a kavicstermés :-(

DebiGabi írta...

Mandy,
Köszike:))

Jókaja,
Hétvégén szerintem egy-két darab áldozatul esik a kóstolásnak:))
Ne is mondd a kavicsokat! Folyamatosan szedjük, de olyan érzésem van, mintha folyamatosan csak több és több lenne:((

ivan írta...

Ez igen. Mifelénk(elég párás,hűvös van,főleg éjszaka), még kavics sem terem(egyenlőre).
Dicséret a kerti munkáért,(azért elképzeltem a négykézlábazást az ültetésnél):)))))

L.Krisztina írta...

Nagyon szép a kertecskéd! Én állandóan lemaradásban vagyok , de már kezdem megszokni:) Bár azt az ibolyás dolgot nagyon nehezen tudtam megemészteni, de már nálam is kinyíltak:))) bár hetekkel később.

DebiGabi írta...

Ivan,
Van én nekem egy majdnem 8 éves igen jó kis segítségem, így nem nekem kell négykézlábaznom:)))

Krisztina,
Köszike:)
Pedig nem is vagyunk olyan messze egymástól:(