2010. április 26., hétfő

Eperfagyi

A múlt hétvégén végre nagyon szép idő és főként kellően meleg volt.
Ennek örömére készült a kiskonyhámban egy kis nyári előzetes, pontosabban: eperfagyi:)))

Hozzávalók:

kb. 25 dkg házi krémsajt, ami 1 nagy doboz tejföl lecsöpögtetéséből készült
2 dl tejszín
2 ek cukor
2 ek méz
10-15 dkg eper

Az epert megpucoltam alaposan megmostam, majd a cukorral és a mézzel összeturmixoltam. Ezután egy tálba öntöttem, amiben összedolgoztam a tejszínnel és a krémsajttal. Utána ment a fagyigépbe, ami kb. 30 percig kevergette, amíg szép krémes állaga lett. Tálaláskor reszeltem még a tetejére egy kis keserű csokoládét és pár szem eperrel díszítettem.

3 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon gusztán néz ki. Most hétvégén megettem a év első fagyiját :)

ivan írta...

Én csak annyit mondhatok erre, hogy
"Eper fagyi, eper fagyi,hű de finom,
Édes is, meg hűvös is az ajkaimon..."
Nem tudom, hogy ismered e, ezt a volt "világ slágert?"
Ez jutott most a fagyidról eszembe,
mert ezt látom itt velem szembe.
Látványa szép és csodás,
Be is fejezem a locsogást.
(ez jön ki belőlem, ha a "Múzsa" lesmárol tavasszal,
Pedig tavaly meg csalt egy "Ravasszal.)

DebiGabi írta...

Bianka,
Köszi:)

Ivan,
Sajnos nem ismerem e slágert, de tetszik különösen a többi sorod:))))
Benned is egy költő veszett el/meg:D