2010. április 19., hétfő

Cukker díj:))))

Juhász Andreától kaptam, ezt "érdekes" elnevezésű díjat:)))
Andrea, nagyon szépen köszönöm, hogy rám gondoltál.

Mint általában ennek a díjnak is vannak szabályai, kérdései.

A szabályok a következők:


1. Tedd be a blogodba a cukker blogger logót!
2. Nevezd meg, akitől kaptad!
3. Válaszolj a kérdésekre!
4. Nevezz meg 6 bloggert (belinkelve), akiknek továbbadod!
5. Értesítsd az érintetteket!

Kérdések:

Kedvenc:
Íróm: Vavyan Fable, J. R. Ward,
Könyvem: Tegnap olvastam ki Sherilyn K: Éjféli vad, nagyon tetszett:)), így momentán ez!
Italom:  cola, szánom bánom, de én szeretem:)
Ételem: Hambuci, pizza, amiket én készítek, és mindenféle tésztás étel
Énekesem: Michael Bublé
Énekesnőm: Gabriella Cilmi
Színészem/színésznőm: Hugh Jackman/Sandra Bullock
Együttes: Erasure
Dj: nincs
Színem: fekete
Dalom: Muse: Endlessly
Sorozat: Grace Klinika, Dr. House, Született feleségek, Szex és New York
Mozi film: Másnaposok
Hangszerem: szaxofon
Hónap: augusztus
Nap: péntek
Évszak: tavasz
Napszak: este-éjszaka
Sport: bicikli
Bloggerem: azok a bloggerek, akiknél rendszeres olvasó vagyok:))
Kommenetelőm: mindenki, aki ír nekem jót és rosszat egyaránt
Kedven idézet: A hülyeség nem pók, mégis beszövi az egész világot!!!!!
Akiknek tovább szeretném adni a díjat: Altair, Krisztina, Lori, Zsuzska, Raindrop és Ivan

7 megjegyzés:

Altair írta...

Köszönöm szépen! :o) Most ebédelek, de aztán kiteszem. :o)

L.Krisztina írta...

Gabi köszönöm szépen ! Este én is elkészítem:) A colával én is így vagyok, ezért csak akkor van itthon ha jönnek hozzánk, egyszerűen nem tudok neki ellen állni:)

Zsuzska írta...

Gabi, én is nagyon szépen köszönöm, majd délután eljátszogatok vele...
Nos, ha már gyónunk, én is bevallom, a cola nálam is dobogós és mint Krisztinánál, nálunk is csak sohanapján van itthon, különben pillanataok alatt meginnám.

DebiGabi írta...

Altair,
:))

Krisztina, Zsuzska,
Ilyenkor megnyugszom egy egészen picikét, hogy nem vagyok egyedül a colarajongásommal:)))

ivan írta...

Gabi.
Zavarban vagyok...mert még alig "születtem" mint bogleres és máris díjjal jutalmazol. Nagyon szépen köszönöm, az ilyen elismerés mindig feldob és jó érzést kellt. Amint tudok,válaszolok a kérdésekre.

Raindrop írta...

Jaj Gabi!
Olyan kis cuki vagy! :D
Köszönöm szépen!

DebiGabi írta...

Rain,
:))