2010. március 13., szombat

Panna cotta málnaöntettel

Jó ideje szemezgetek a panna cotta receptekkel a különböző blogokon. Pár napja elérkezett az ideje annak, hogy elkészítettem. Azt tudom mondani, hogy ez egy nagyon egyszerű és viszonylag gyorsan elkészíthető édesség, amit különböző gyümölcsöntetekkel lehet variálni. Mivel több receptet is áttanulmányoztam - szokás szerint:))) - végül ezekből gyúrtam össze azt, ami nekem a legszimpatikusabb volt:)))

Hozzávalók, amiket használtam:

3 dl tej
2 dl tejszín
2 ek cukor
2 csomag vaníliás cukor
1 csomag zselatin (Horváth Rozi féle)

Öntethez:

25 dkg mirelite málna
2 ek cukor
kb. 1 dl víz
1 kk keményítő

A tejet elkevertem a tejszínnel, a cukorral és a vaníliás cukorral. Ezután belekevertem a zselatint, majd felfőztem az egészet. Nem forraltam csak éppen forrásig főztem. Utána beleöntöttem egy tálba, majd miután kihűlt egy éjszakára hűtőbe tettem. Másnap a mirelite málnákat beleborítottam egy lábasba, majd felöntöttem a vízzel és hozzáadtam a cukrot. Ezt is felfőztem, majd miután felforrt belekevertem a keményítőt. 1-2 perc sűrű kevergetés közben főzés és már készen is volt. A tejpudingot késsel körbelazítottam és kiborítottam egy tányérra.  Meglocsoltam a kihűlt málnaöntettel, szeleteltem és már fogyasztottuk is:D

29 megjegyzés:

christaylor írta...

hiperszuper jó lett mind a két képed (főleg az első)! nagyon klasszul sikerültek! :)

Belly írta...

Tényleg szuperek a képek!

Az ember legszívesebben rácuppanna a képernyőre:-)

DebiGabi írta...

Christaylor,
Köszi!!

Belly,
Neked is köszönöm:)))

Andi írta...

Nagyon-nagyon jól néz ki!
De ennék most belőle!

Bianka írta...

Hű nagyon jól néz ki :)

Niki írta...

Nagyon szupik a képek.És ami rajta van az is nagyon guszta:)))

L.Krisztina írta...

Imádom és pont málnával:))
Szóval veszem a kabátom és indulok !!!!:)))))))

DebiGabi írta...

Andi,
Fénypostázom:)

Bianka,
:)))

Niki,
Köszke:)

Krisztina,
Gyere, még van egy picike:))

Felhőlány írta...

Nagyon guszta lett! Imádom ezzel a málnával! :))

Adri írta...

Nagyon szép!!!
Nálam is vár a kreatív blogger díj. :)

DebiGabi írta...

Felhőlány,
Nagy kedvencem a málna:-)

Adri,
Köszönöm szépen Neked is!!!!

ivan írta...

Hűűűűű haaaaa!!!!
Ezzel nálam nagyon bele"trafáltál."Ez látatlanban is isteni finom lehet, de így tálalva...nem gondolod,hogy ez ember kínzás...és nem is olyan nehéz elkészíteni...és nem is drága...és gyönyörű a felvétel,egyszóval, B I N G Ó !!!!

Nyanyi írta...

Holnap jövünk ám!!! :))))

DebiGabi írta...

Ivan,
Isteni finom volt.
Mindenképpen érdemes kipróbálnod:)))

Andi,
Vettem a célzást:))))))))

Gál Edith írta...

Nagyon nagyon guszta!

Névtelen írta...

kabbbbe:)))a sütit.de inkább én!
ha holnap nem küldessz akkor kivan rúgva a férjed!!!ezt veheted zsarolásnak,nemérdekel:))

DebiGabi írta...

Edith,
Köszönöm.

DebiGabi írta...

Drága Csülök Barátom,
Már hiányoltalak!!!!
:))))
A zsarolásnak nem engedek!!!

De egyszer majd készítek CSAK NEKED!!!!

Névtelen írta...

pedig én zsarolok...a férjed a szenvedő alany......

DebiGabi írta...

Gonoszka vagy, nem kicsit:DDD

No munka????

A jelszavad még mindig nincs meg???

Névtelen írta...

annyi a meló,hogy beszarunk....folyamatosan alkatrész rendelés...közben 1 kis kukkk....én meg spuri dokihoz ,úgynéz ki,hogy gyuszim van a tüdőmben...pedig nekem nem is olyan nagy........

DebiGabi írta...

Te is csak halmozva szereted a jó dolgokat????
Jobbulást:)

Raindrop írta...

Basszus Gabi, totál belehúztál! :D
Há' már milyen brutál jó képeket csinálsz?!?!
Ezt is követelem fejlécre, gyönyörűűűű!
A kaja is szuper, természetesen!

DebiGabi írta...

Rain,
Ezzel a képpel tulajdonképpen én is elégedett vagyok:))) Képzeld, ha még türelmem és időm lenne a fényképezéshez...
Motoszkál már egy ideje bennem egy új fejléc, csak erősen időhiányos vagyok mostanság.
Momentán is lenne munkám, amit csináljak, csak egy picikét lazsálok...

Lányos zavaromban majdnem elfelejtettem: Köszönöm!!!!

DebiGabi írta...

Csülök Drágaságom,
Jövő héten megkapod!!!
JÓ??????
:P

szepyke írta...

Anyám, ezek a képek! Nem szeretem a málnát, de ez a vérvörös a fehérrel... gyönyörű lett!

DebiGabi írta...

Szepy,
:)))
Köszönöm.

Névtelen írta...

Hétvégén elkészítettem ezt a csudifinomságot, és nagyszerűen sikerült. Köszönöm a receptet!

Kinga

DebiGabi írta...

Kinga,
Örülök, hogy ízlett:))
Tényleg könnyedén elkészíthető.