2010. március 2., kedd

"Malacos" szendvics

Hétvégén vendégségben voltunk Kedves Csülök Barátoméknál:))) Nemrégiben meghívott minket, hogy kóstoljuk meg az ő különleges "malacos" szendvicsét, ami, mint most már tudom, azért ezt a nevet kapta, mert nem lehet normálisan megenni, csak malackodva:))))) 
Nagyon sokat hallottam már róla és komolyan kíváncsi voltam, hogy milyen is lesz. Hát, jelentem (mutatom) isteni finom, jó ízű, fantasztikus stb. szendvics, bár nekem egy kicsit úgymond tömény volt, és nem tudtam belőle túl sokat fogyasztani, de a végeredmény zseniális!!!! 
A szendvicsben, ami jelen esetben egy sajtos bagett volt a következő dolgokat találtam: egy jó vastag szelet sonka, ami elő volt sütve olívaolajon különböző fűszerekkel. Sült hagyma, szintén külön megsütve. Valamint karaván füstölt sajt, ami - és talán ez a legnagyobb különlegessége ennek a szendvicsnek!!! - szintén meg volt sütve egy picike olívaolajon.
Uborka, paradicsom, mustár, ketchup, ez meg már ízlés dolga, hogy ki mit tett bele a saját szája íze szerint:D  
Drága Csülök Barátom köszönjük szépen ezt a finomságot, megyünk máskor is nagyon szívesen!!!!

A gyönyörűséges sült sonka:)))
Itt sülnek a karaván sajt szeletek:)))

9 megjegyzés:

Lori írta...

Nagyon guszta!Bár én kicsit olyan vagyok, mint Joey a Jóbarátokból...egyik kedvencem a szendvics. :o)

Andi írta...

Jáááj!!!!
Hát szabad ilyet csinálni, szegény szerencsétlen ember lányával???
Nagyon jól néz ki!

Raindrop írta...

Teljesen rászoktál a terrorizálásra.
Nem vagy te valami arab, muszlim, turbános?
Imádom sütve a sajtokat. Ahogy a zöldségeknél, a sajtnál is sokkal intenzívebb az íz. A füstölt sajt nekem abszolút benne van az első 3-ban, így ez a szendó telitalálat.

DebiGabi írta...

Lori,
Jó is néha csak egy "szimpla" szendvics, mondjuk úgy Joey módra:))

Andi,
Jáj bizony:D
Bocsika.

Rain,
Ez tényleg terrorizálás lenne??
Hüp-hüp...
Nem annak szántam:D

Sajt nálam, bármikor, bármilyen formában jöhet:)

Névtelen írta...

Édes DrágA Gabi néni!!!!
nem szokásom,de most meg kell,hogy szólaljak a malacos védelmében!1.azért mert te gyógytornás vagy és nem bírsz 1 kis szendvicset megenni ezért nem nevezhető töménynek...mint láttad,hallottad a pici 1 szálbelű kisfiam simán megeszik belőle 1-et....rólam nem is beszélve!!!egyébként gyertek ..de valószínű,hogy a következő már a Balaton lesz.....rövid a hajam!!!!!

DebiGabi írta...

Drága Csülök,
:D
Tény és való, hogy nem a legjobb formámban voltam a hétvégén:(

Szegény Balaton:)))

L.Krisztina írta...

Imádom a szendvicseket, pláne az olyanokat amit olyan jó koszosan lehet csak enni :)) azokban biztos nem csak kenyér van :)))
Gyere be hozzám ! :)))

Belly írta...

Szia!

Nézz be hozzám légyszíves!

DebiGabi írta...

Krisztina,
Köszönöm:))

Belly,
Neked is köszönöm:)