2010. március 19., péntek

Kérdések és válaszok

Krisztina és Viki kérdezett tőlem egy-két apróságot:

1. Mi lenne, ha nyernék a lottón?
Kibújnék a bőrömből boldogságomban:D Utána, utaznék, utaznék és utaznék. Az egész világot bejárnám és megnéznék mindent, amit csak lehet.

2. Rossz szokásom.
- Nem merem sokszor kimondani őszintén dolgokat, inkább magamban tartom, amitől még rosszabb lesz.
- Türelmetlen vagyok.
- Egy-két elképzelésemet képes vagyok bármi áron keresztülvinni, csak sajnos nem igazán fontos ügyekben, ezáltal nem mindenben tudok ennyire önfejű lenni.

3.Koffein
Reggel az első dolgom. Amíg nem ittam meg a reggeli kávémat használhatatlan vagyok (néha még utána is:)))) Imádom, főként egy kis tejszínnel!

4. Színeim
Fekete, amit képtelen vagyok kinőni az idő múlásával is. Egyszerűen szeretek feketében járni, bár nyáron néha egy-két színes, de mindig egyszínű poló, nadrág előfordul.

5. Mi van most rajtam?
Fekete pulcsi, farmer:))

6. Háziállat
Két akváriumban halak:)

7. 10 év múlva hol látom magam?
Sajnos nem tiszta a kép, de valahogy hasonlóan mint a mostani életemet:((

8. Legutóbbi nagyon jó élményem?
Reggel végre nem kellett a télikabátom, mert végre tavaszias az időjárás!!! Fájdalom nélkül túléltem a reggeli fogorvosi kezelést.

Akiktől szívesen olvasnám a válaszokat: Niki, Lori, Bianka

3 megjegyzés:

Bianka írta...

Köszönöm, hétvégén megválaszolom :)

Chef Viki írta...

Fekete, fekete, fekete :-))

ivan írta...

Azon nem csodálkozom,hogy "fáj a fogad"....egy lotto ötösre.