2010. március 20., szombat

Imádom a tavaszt

9 megjegyzés:

Garffyka írta...

Csodaszép rügyek :)
Orgona? Pont tegnap vizslattam a bokrot a kertben, ilyen rügyei vannak.

DebiGabi írta...

Garffyka,
Ő a meggyfa Anyukám kertjében.
De az orgona is gyönyörűen nyilogat:)))

Raindrop írta...

Helló Gabi!

Én meg az új fejlécedet! :D

Bianka írta...

Igen végre :)))

Ma telken voltunk. Annyira jó volt, ahogy napoztattam az arcom. Éreztem, ahogy a D vitamin áramlik a szervezetemben

DebiGabi írta...

Rain,
Örülök, hogy tetszik:))))
Nem hagyott ám nyugtom a gondolat!!!

Bianka,
Tegnap egész nap kertészkedtem, ástam, ültettem a kis kertünkben:D
Olyan kellemes izomlázam van tőle.

Judith írta...

O, de szep ez a fenykep! Itt nalunk az elmult het napos volt, tegnap 21 fok volt, hihetetlen! Ma mar nehany nyilo magnoliafat csodaltam meg. Olyan szep ez az evszak!!

DebiGabi írta...

Judith,
De szeretem a magnoliafákat. Sajnos itt felénk nem sok található, pedig milyen gyönyörű, amikor virágzik.
Teljes mértékben tavaszfüggő vagyok:)))

szepyke írta...

Voltam a hétvégén (megint) Dobogókőn... és képzeld, tényleg jöhet a tavasz, mert már ott se nagyon volt hó!:)

DebiGabi írta...

Szepy,
Jöjjön csak az a tavasz. Így is túl hosszú volt a tél.