2010. március 18., csütörtök

Házi kolbászt kaptam

A képen látható nagyon guszta és valami zseniálisan finom, jó ízű kolbászt a férjem munkatársának apukája készítette pár hete házilag, és küldött nekem is egy kis kóstolót. Én nem vagyok egy nagy kolbászrajongó, mert a gyomrom nem igazán viseli jól ezeket a fűszeres húsokat, de ez.... Fantasztikus!!! Az ég adta világon semmi bajom nem volt. Sőt:)))))
Egy tepsibe pakolásztam a szépséges kolbászkákat, majd miután egy kicsit elősültek mellé tettem az előfözött krumplikat, amikkel összesütöttem, többször átforgatva, hogy a jó kis kolbász szaftja mindenhol érje a krumplikat:))) A krumplinak is fantasztikusan jó íze lett. Másnap a munkahelyemre hoztam be ebédre. Az összes kollégánm körülöttem csellenget egy-egy kóstolóra. Mindenkinek nagyon ízlett, mert alig maradt valami, amit még el tudtam fogyasztani:)))) 

15 megjegyzés:

Bianka írta...

Gyilkos kép most ebédidő közeledtével. Fantasztikusan néz ki

Niki írta...

Csatlakozom Biankához...Borzasztő éhes vagyok:-DDD Kár hogy nem maradt belőle:-PPP

DebiGabi írta...

Lányok,
Bocsika:)))
Én sem ebédeltem még.
És most, hogy jobban ránéztem a képre, ez tényleg büntetés:(

ivan írta...

Gabi.
Durva vagy.Nem lehetett volna ezt a képet kicsit elrontani?
Na, megyek egy kis kenyérért és a képernyő előtt megeszem, a kolbászt ízét majd hozzá képzelem.

DebiGabi írta...

Ivan,
Neked is egy bocsika:)))
Mentségemre legyen mondva, hogy már legalább két hete ettük mi is, csak most jutottam odáig, hogy feltegyem ide:D

Andi írta...

Gabi: Elhiszem hogy nem volt bajod tőle....nekem sem lett volna!!!
Gyönyörűűű!

DebiGabi írta...

Andi,
:))
És ha még az illatát is ide tudtam volna tenni:D

Niki írta...

Azok a gyönyörű sütemények végre kikerültek a fejlécbe:-D Nagyon jó lett:)Olyan tavaszias...

L.Krisztina írta...

Szóval most irigykedtem:))

Ha kedved van, válaszolnál egy pár kérdésre?

DebiGabi írta...

Niki,
Köszönöm. Tegnap végre volt egy fél órám, amikor el tudtam vele játszadozni:)))

Krisztina,
Nagyon szívesen:)
Most elrohanok fogorvoshoz, utána, ha olyan állapotban leszek igyekszem minél előtt megválaszolni.

Névtelen írta...

Édes nÉNJE!
fel kell,hogy világosítsalak!a kolbász egy olyan termék mely univerzális...lehet fogyasztani füstölve szárazon,sütve füstölés nélkül,sütve frissen füstölve!nos te ezt az utóbbit kaptad!mivel a kolbász a hüvelyesek családjába tartozik és jó kemény ezért további célokra is allkalmas!pl:elverni vele valakit!!!de a többi használati mód az apukám szájából így hangzik:nem megrágni,nem lenyelni jó mélyen felhelyezni....

szepyke írta...

Ok, meggyőztél, indulok hozzátok!:))))
Nem kell tányér, csak mustár, meg egy ilyen kis édes, ami a képen van!:)

DebiGabi írta...

Csülök Drágaságom,
A kolbászokban Te és Atyád a Mester:)))

Szepyke,
Sajnos már csak az emléke jár felénk:((

szepyke írta...

Én most kaptam meg a héten a frissen füstöltet.. olyan "szaga" van, hogy a túrórudik is átvették a füstölt szagot... képzelheted!:)

DebiGabi írta...

Füstölt túrórudi:)))))))
Gondolom az egész lakásban érezhető...