2010. március 23., kedd

Gulyásleves

Mi kis családunk azáltal, hogy a gyermekem nagyon szereti a leveseket, elég sok féle és fajta levest fogyaszt. Régebben nem voltam nagy levesrajongó, de mostanában már sokkal szívesebben kísérletezem újabb és újabb verziókkal:D Pár napja gulyáslevest készítettem. Nem tartozik igazán a kedvenceim közé, de mivel ezt a levest sem lehet igazán kis mennyiségben készíteni, legalább két napra letudtam vele a főzőcskézést:))))

Hozzávalók, amiket használtam:

1 kg sertés lapocka
1 nagy fej hagyma
10 dkg baconszalonna
4 szál sárgarépa
2 szál fehérrépa
4-5 szem burgonya
2 ek paradicsompüré
1 ek gulyáskrém
1 ek mustár
fekete bors
pirospaprika

A szalonnát apróra vágtam és megpirítottam. Erre jött a szintén apróra vágott hagyma, amit megdinszteltem a szalonnával. Következett a hús, amit megforgattam ezen a jó kis hagymás-szalonnás alapon, majd felöntöttem vízzel. Fűszereztem és itt került bele a paradicsompüré és a gulyáskrém is. Míg a hús egy kicsit előfőtt a zöldségeket megpucoltam és felkarikáztam, majd mentek a húsik mellé. A legvégén, amikor már a zöldségek és a húsok is megpuhultak jött bele egy evőkanálnyi mustár.

6 megjegyzés:

Niki írta...

Én is gyakran készítek gulyáslevest.Most éppen babgulyást főzök füstölt csülökkel:)))Nemsokára eléred a 100.olvasódat:-DDDDD

DebiGabi írta...

Niki,
Babgulyást még soha nem készítettem. De már a terveim között szerepel.
Láttam én is:))))

Bianka írta...

Nyammi, nagyon finom lehet.

Raindrop írta...

Legnagyobb kedvencem, a levesek királya!!! :)

DebiGabi írta...

Bianka,
Végülis finomnak finom volt, de továbbra sem ez a kedvencem.

Rain,
Nekem inkább nyáron bográcsban.
Na úgy tényleg a levesek királya!!!!

Székely Kati írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.