2010. március 25., csütörtök

Csirkecomb sütőzacskóban sütve

Elég régóta tárolok a konyhai fiókomban egy sütőzacskós csomagot, de eddig valahogy nem került felhasználásra. Szokás szerint megvásároltam, hogy majd egyszer valamikor jó lesz valamire:)))) Pár napja végre felbontottam és még használtam is!!!! Csirkecombokat sütőttem benne, mindenféle zsíradék nélkül.

Hozzávalók:

3 db egész csirkecomb
4  gerezd fokhagyma
színes bors frissen darálva

2 csipet majoranna

Nagyon egyszerűen készítettem el, hiszen csak beleszórtam a fűszereket, a zúzott fokhagymát a zacskóba beletettem a csirkecombokat és jó alaposan összeráztam:)))) Utána 180 fokos sütőben egy tepsibe helyezve sütöttem addig, amíg szép barna nem kezdett lenni a bőre, ez kb. 1 óra volt. Ekkor szétvágtam a zacskót és még tovább pirítottam. Köretnek krumplipürét és párolt zöldségeket adtam hozzá.

3 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon guszta

Névtelen írta...

A sütözacskó óriási találmány! Ennél omlósabbra semmivel sem lehet sütni a húst, és milyen kényemles is használni, én imádom!
Beus

DebiGabi írta...

Bianka,
Köszike:))

Beus,
Fantasztikus lett benne a csirke. Fogok még ezzel kísérletezgetni, más-más fűszerekkel is.
És tényleg nagyon kényelmes, mert csak belepakolászik az ember, be a sütőben a többit "elvégzi" a zacskó:))