2010. március 3., szerda

Az életem része

Több rendszeresen olvasott bloggertársamtól megkaptam ezt a kedves díjat.
Névszerint: Andi, Belly és Krisztina is megtiszteltek vele.
Nagyon szépen köszönöm, hogy erre jártok, olvasgatok, gondoltatok rám:)))

Tényeg azt mondhatom, hogy az életem részévé váltak az ő blogjaik és még jó sok másik oldal. Természetesen a díj már viszonylag hamar körbejárt, de azért én is szeretném felsorolni az én kedvenceimet, akiket  tulajdonképpen azt mondhatom, hogy napi szinten látogatók, kukucskálók, ötleteket merítek.
Sajnos mostanában egy kicsit kevesebb időm marad ezen oldalak olvasgatására, de mindig igyekszem a lemaradásaimat pótolni, mert komoly hiányérzetem van, ha nem látogatom őket:)))

Andi
Belly
Krisztina
Szepyke
Raindrop
Altair
Trinity
Lori
Garffyka
Chef Viki
Csibe
Zsuzska

6 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Köszönöm szépen :-)

Raindrop írta...

:D
Köszi szépen te terrorista!

Altair írta...

Köszönöm szépen! :o)

szepyke írta...

Nagyon szépen köszönöm, és előre lenézést kell kérnem, nagyon lecsökkent az idő, amit blogolvasással tudok tölteni...:( Már a saját bejegyzéseimet is éjjel írom meg, sokkal kevesebbet jövök és kommentelek, mint amennyit szeretnék, de már látom az alagút végét, nemsokára naponta többször is jövök! És köszönöm, megtisztelsz, hogy gondoltál rám!:)

DebiGabi írta...

Viki,
:-)

Rain,
:D

Altair,
:))

Szepyke,
Én is erősen időhiányban szenvedek mostanság. Remek szolgáltatása a blogger-nek az időzített bejegyzések:)))
De jó neked, hogy már látod a fényt...:(

szepyke írta...

Jesszusom, tényleg azt írtam elnézést helyett, hogy lenézést???? Hát, tényleg kész vagyok... :DDDDDD