2010. február 4., csütörtök

Viccccceeeeeek:)))))

Mivel az elmúlt pár napban nem igazán alkottam semmit a konyhában, és még enyhén fejeztem ki magam ezzel, mert szendvicsen kívül semmit nem készítettem:)))), újfent egy-két remek viccet hoztam inkább recept helyett:))))))


Az ausztrál farmer egy vödörrel a kezében elindul a közeli gyümölcsösébe, az útja egy tavacska mellett visz el. Arra lesz figyelmes, hogy a tóban három meztelen fiatal nő fürdik, a ruháik szétdobálva a parton.
A lányok észreveszik és kikiabálnak neki:
- Ne leskelődjön, addig úgysem megyünk ki a vízből, amíg el nem megy innen!
A farmer egy kicsit felemeli a vödröt és visszakiált:
- Nem leskelődni akartam, a krokodilt jöttem megetetni!

Két apáca megy az úton egy kocsival. Egyszer csak kifogy a benzin, ezért bemennek egy közeli farmra kérni egy keveset. A farmer, mivel nem talál más edényt egy régi bilibe tölti nekik a benzint. Az apácák visszamennek az autóhoz és éppen töltik bele az újonnan szerzett üzemanyagot, amikor arra megy egy rabbi és így szól:
"Nővérek, igaz, hogy a vallásukkal nem értek egyet, de a hitüket, azt igazán csodálom!"


Nők között a barátság:
Egy napon a feleség nem jött haza. A férj megkérdezte, hol aludt. A feleség azt válaszolta, hogy az egyik barátnőjénél. A férj felhívta a 10 legjobb barátnőt, de egyik sem igazolta ezt.
Férfiak között a barátság:
Egy napon a férj nem jött haza este. A felesége megkérdezte hol aludt. A férj azt válaszolta, hogy az egyik barátjánál. A feleség felhívta a 10 legjobb barátját: nyolcan igazolták, hogy ott aludt, ketten pedig hogy még most is ott van.

Az Afrika-kutató a dzsungelben megfigyeli, hogy a tisztáson a bennszülött megállás nélkül veri a tamtamdobot.
- Mit csinálsz? - kérdezi a feketétől.
- Tudod, nálunk már hetek óta nincs víz...
- Értem - bólogat a kutató -, akkor most könyörögsz az istenekhez esőért.
- Dehogyis... Hívom a vízvezeték-szerelőt a szomszéd faluból.

Az első osztályban a tanító néni megkérdezi:
- Mit mond a tehén?
- Múú.
- Mit mond a macska?
- Miáúúú.
- Remek! És az egér?
- Klikk!

7 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Az utolsón kifeküdtem :-DDD Zseniális!

Garffyka írta...

Kifejezetten jólesett így a nap vége felé egy kis vidámság! :D Köszi! :D

DebiGabi írta...

Viki,
Az tényleg nagyon édes.

Garffyka,
Nagyon szívesen:)))

trinity írta...

Gabi,
mostanában nincs túl fényes kedvem, azt hiszem, megyek hozzád felvidulni!!! Nem baj??:))

DebiGabi írta...

Trinity,
Hasonló állapot nálam is.
Gyere csak bármikor, remélem legalább így sikerül egy-két vidám pillanatot szereznem.

Névtelen írta...

Hello,
a viccek jók :) én csak annyit szeretnék mondani hogy én a szendvicseket is imádom, szerintem ha csináltál valami finomat ami kicsit extrább a sima párizsi paradicsommal témánál akkor nyugadtan feltehetnéd azt is, szívesen olvasnánk (remélem beszélhetek a többiek nevében is)
Üdv.Bea

DebiGabi írta...

Bea,
De aranyos vagy.
Nagyon-nagyon jólestek a szavaid.

Nem írtam róla, de hétfőn reggel elutazott a leányzóm téli táborba, és csak ma este jön haza, és ettől egy picikét magam alatt voltam, és ilyenkor valahogy a sütés-főzés sem igazán tud lekötni. De ma este megjön és hétvégére már több ötletem is van, hogy mit fogok készíteni:))

Gabi