2010. február 15., hétfő

Kukoricasaláta, ahogy most tanultam

A múlt héten volt a születésnapom. Ezen nevezetes nap alkalmából vasárnap vendégül láttam a barátainkat:)) Több mindennel készültem többek között egy újfajta kukoricasalátával, aminek akkora sikere volt, hogy elsőként fogyott el.

Hozzávalók:

2 doboz konzervkukorica
1 nagy tejföl
15 dkg kéksajt
3 gerezd fokhagyma
egy csipet feketebors

A kéksajtot kisebb darabokra vágtam, majd villával jól összenyomkodtam. A fokhagymákat megpucoltam és fokipréssel átnyomtam, ment bele a tejfölbe, amihez hozzáadtam még a feketeborsot is. Ezt a fokhagymás tejfölt hozzákevertem a szétnyomkodott sajthoz, végül beleborítottam a kukoricákat. Összekevertem és már kész is volt a saláta. Mivel előző este bekevertem az egészet, így másnap délutánra, - amikorra érkeztek a vendégeim -, valami istenien összeértek benne az ízek. Tényleg nagyon finom volt.

24 megjegyzés:

Niki írta...

Végre hogy"visszatértél"!Már nagyon hiányzott valami jó kis finomságod...:)A viccek is jók,de az nem olyan.Én majonézes öntettel szoktam készíteni,és az is nagyon finom.De ezzel a kéksajtal bizos különleges lehetett:)

DebiGabi írta...

Szia Niki,
Rossz pénz nem vész el:))))
Kicsit be voltam/vagyok havazva az elmúlt napokban:(

Próbáld ki ezt a verziót is, isteni finom:))

Névtelen írta...

az az igazság,hogy láttam már nagyobb tálat is:)))Kedves Gabi mami...következő ajándékod 1 nagy vájling lesz:)))))kanalad az van nagy:)))egyébként isteni finom volt minden.....egész éjjel buktam nagyokat a lila hagymától:))))
mégegyszer KÖSZI!!!

DebiGabi írta...

Drága Csülök Barátom,
Még mindig nincs meg a jelszavad???

Meg is érdemled az éjszakai nyavalygást:))))
Jesszusom!!!!
Üresen csak sóval két fej hagymát megenni:))))))))

Szívesen máskor is, de most mi megyünk malacszendvicsezni hozzátok:D

Névtelen írta...

ok!!!!!
oldjátok meg a febr.28.hétvégét.....akár péntek du-tól is jó:)))

Névtelen írta...

Fincsi-fincsi, szerinted gorgonzolával is lehet a kéksajt helyett? Van otthon egy kis doboz és már le fog járni épp azon gondolkodtam mit tegyek vele, de most nem tésztás dolgora vágynék belöle, ez viszont jó lenne!
Elöre is köszi
Beus

DebiGabi írta...

Beus,
Szerintem a gorgonzolával is finom lehet, sőt!!! Hiszen az is egy nagyon aromás jóízű sajt. Majd mesélj, hogy milyen lett.

szepyke írta...

Mindig azt gondoltam, hogy nem szeretem a kéksajtokat... Aztán múltkor valamibe egy nagyon pici darabot belereszeltem, és nagyon finom volt tőle. Jó kis recept!:)

DebiGabi írta...

Szepyke,
Én úgy vagyok a sajtokkal, mint Te a csokoládéval:))))

Raindrop írta...

Ebben a receptben minden tökéletes! Minden hozzávalót imádok, mindenképpen kipróbálom! :)

DebiGabi írta...

Rain,
Majd mesélj, hogy ízlett. Engem maximálisan megfogott:)

Andi/cuki írta...

Ki fogom én is próbálni,nagyon tetszik!:-)) A fiam elélne kukoricasalátán napokig szerintem,de ezt a kéksajtos verziót még nem ismertem!

VOKinga írta...

Tök jó lehet ez a változat, ki fogjuk próbálni! :)

DebiGabi írta...

Andi,
Én is csütörtökön hallottam róla először:)

VOKinga,
Remélem Nektek is ízleni fog:)

Névtelen írta...

puszi!
Jövő héten indítok 1 tanfolyamot főzéstudományi karszakon.....akinek van személyreszabott hólapátja jelentkezhet:)))

DebiGabi írta...

Édes-drága Csülök Barátom,
Lökött vagy:D

Hány órakor kezdődik a tanfolyam???

Névtelen írta...

reggeltől-------estig,mivel a férjeddel itt nézegetjük egymást.....autoszervízben,még nemcsinált ilyet senki.hárha ez megy:)))

DebiGabi írta...

Ennyire nincs munkátok?
:((

Névtelen írta...

kib....tul semmi:)de így legalább tudok recepteket kitalálni....!kiötlöttem ismét 1 finomat....húsmentes,sajtalkészül,és zöldségekkel:)))

DebiGabi írta...

Kicsit bővebben????

Névtelen írta...

majd elmesélem.....van benne zöldbab,borsó,hagyma,répa,camamber sajt....

DebiGabi írta...

A zöldbabot nem eszem meg, de a többi hozzávaló jól hangzik:)))

Zsuzska írta...

Kedves Gabi! Isten éltessen sokáig, hogy boldogságban, békességben élj, fözz, alkoss a családod szeretö körében!

DebiGabi írta...

Zsuzska,
Köszönöm szépen.