2010. február 22., hétfő

Kukoricaleves

Nemrégiben Szepyke oldalán olvastam egy bejegyzést a kukoricalevesről. Már akkor felkeltette az érdeklődésemet. Soha nem ettem még kukoricalevest. Most hétvégén végre  lehetőségem és főként volt egy kis időm, hogy elkészítsem, így kicsit a saját ízlésünkre igazítva. Édes gyermekemnél nagyon nagy sikert arattam vele, de bevallom őszintén nekem is ízlett.

Hozzávalók:

2 db konzervkukorica
egy kis doboz tejföl
2 ek liszt
1 dl tej vagy tejszín
2 kk delikát
bors
petrezselyem
10 dkg szalonna

A konzerveket kinyitottam és leöntöttem róla a levet:)))) Feltettem a delikátos, borsos vízben főnni a kukoricákat kb. 10-15 percre. A tejfölben elkevertem a lisztet, majd felöntöttem a tejjel - sajnos momentán nem voltt ithon tejszínem, de majd legközelebb. Besűrítettem vele a levest, 2-3 perc főzés és már kész is volt. A szalonnát megpirítottam külön és tálaláskor rászórtam a leves tetejére a petrezselyemmel együtt.

8 megjegyzés:

Andi írta...

Annyira guszta!!!
Ki fogom én is próbálni, már több helyen láttam....

DebiGabi írta...

Andi,
Köszike.
Ha szeretitek a kukoricát érdemes kipróbálni, mert pikk-pakk készen van és még finom is:))

mandy tarragon írta...

Tegnap nálunk is ez volt a menü :) Nem figyeltem oda egy pillanatra és már csak a hűlt helye volt...

Iván írta...

Imádom a szalonnát,Vagy nem az van a tetején?(mindegy azt is)

szepyke írta...

Ugye, ugye???
És a szalonna külön iszonyat jó hozzá!:)))

DebiGabi írta...

Mandy,
:))

Iván,
Az bizony isteni finom sült szalonna:)))

Szepyke,
Meghajlok tudásod előtt:D
Tény és való, hogy a szalonna nagyon megbolondította.

szepyke írta...

:))))
Az én tudásom előtt! Ha-ha!:)))))

DebiGabi írta...

Na legalább nevettél egy jót:)))