2010. február 24., szerda

Felhő...


8 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Azta...

Tisztára Függetlenség napja! (a film, amikor leszállt az ufó vagy micsoda)

B. írta...

Szó szerint mennyei..:)

jókaja írta...

Szuper látványról, szuper képeket csináltál!
Öregecske gépem az ilyen fényviszonyoktól örökké meghátrál :-(

DebiGabi írta...

Köszönöm:)

Élőben még fantasztikusabb volt. Hihetetlen milyen színeket képes produkálni a természet egy sima naplamentével:))

Csibe írta...

Nagyon szép! Én sem tudok betelni a természet produkálta színekkel!

Andi/cuki írta...

Csodás!:-))

Ildinyó írta...

Ez gyönyörű szép! Én is pont a napokban fotóztam le az eget, mert ilyen csodás színekben pompázott! Nagyon széééép! Ja és már a múltkor is akartam írni, a mellette lévő sem akármi (Gerard Butler-re gondolok :)) Én is kedvelem nagyon :)

DebiGabi írta...

Csibe,
Annyira szép tud lenni egy falevél vagy csak egy fa úgy magában ősszel.

Andi,
Köszönöm.

Ildinyó,
Neked is köszönöm szépen.
Roppant kellemes látvány az úr:))