2010. február 17., szerda

Egy újabb nagyon kedves és megtisztelő díj

Volt nemrégiben egy kis időm - így munka közben:)))) - és körbenézelődtem a kedvenc blogjaimon, oldalaimon. Chef Viki-nél nagy meglepetés ért. A fenti képen látható díjat kaptam tőle:))))
Továbbra is teljes mértéken meghatódom, amikor ilyesmit kapok, annyira jó érzés, amikor valakinek eszébe jut az ember egy ilyen díjjal kapcsolatban. Ennek örömére egy kicsit mazsoláztam a régebbi bejegyzéseimből, hogy tulajdonképpen milyen finomságokat készítettem kelt tésztából.
Hát, találtam bőségesen, hiszen sütöttem már túróstáskát, lekváros táskák, csíkos kalácsot, császárzsemlét, hamburgerzsemlét csakhogy néhányat említsek meg:))))

Viki, ezúton is szeretném még egyszer megköszönnöm e  kedves díjat:))))
Sajnos a továbbadással megint gondban vagyok, mert nem igazán tudom már kinek felajánlani, hiszen a díj szépen körbejárt már a blogokon, így minden kedves háziasszonynak felajánlom, aki rendszeresen sütöget otthon a családjának kelt tésztás finomságokat!!!!!

2 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Ugye mondom :-)))

DebiGabi írta...

Viki,
Köszike:))))