2010. február 20., szombat

Brokkoli krémleves pirított mandulával

Édes leányzóm nagyon szereti a brokkolit. Délelőtti bevásárlásom alkalmával bekerült a kosarunkba 1 kg-nyi mirelite brokkoli, kimondottan a kisasszony kérésére:)))  Mivel elég kevés idő állt rendelkezésemre a mai ebéd elkészítésére, gyorsan ezt a brokkoli krémlevest alkottam.

Hozzávalók:

50 dkg mirelite brokkoli
1,5 dl tejszín

1-2 kk delikát
egy csipet só
mandula pirítva ízlés és igény szerint

A brokkolikat megfőztem a delikátos sós vízben. Miután megpuhultak botmixerrel összedolgoztam és hozzákevertem a tejszínt. Egy pár percig még főztem és készen is volt. Közben egy teflonserpenyőben megpirítottam a mandulaszeleteket, amiket a kiszedett leves tetejére szórtam.
Tulajdonképpen, ha mindent összevetek fél óra alatt elkészült és még finom is lett:D

3 megjegyzés:

ivan írta...

Nálunk ez az egyik "kedvencünk"

B. írta...

A brokkoli az a zöldség, amivel még barátkoznom kell, de lehet, hogy így megenném, nagyon szép színe van, már csak azért is megérné, főleg, hogy mandula is van benne :)

DebiGabi írta...

Iván,
:))

B.,
Egy próbát megér:D
Mi nagyon szeretjük a brokkolit, a leányzóm meg egész egyszerűen imádja. Ha vegyes zöldséget készítek párolva, és van benne, szinte az egészet ő eszi meg:)))