2010. február 23., kedd

Az egyik új konyhai kincsem

Évek óta szívem vágya volt egy mozsár. De eddig, valahogy úgy alakult, hogy nem lett. Nemrégiben volt a születésnapom. A legkedvesebb és egyben legjobb barátosnőmtől ezt szépséges fekete mozsárt kaptam.

Andika, ezúton is szeretném nagyon-nagyon-nagyon szépen megköszönni!!!!

Hétvégén sikeresen fel is avattuk a leányzóval. Az kisasszony kérésére készítettem török csemegét, amihez az egétett cukrott az ő hathatós segítségével:))) a mozsárban törtünk össze. Remekül funkcionált:))))

9 megjegyzés:

Zsófi írta...

Én nagyon szeretem használni!
Évekig szerettem volna,mindig nyaggattam az emberemet,hogy vegyen nekem,de valahogy mindig elmaradt.
2,5-éve Anyumtól kaptam egyet szülinapomra.
Múltkor láttam egy olyat ami csónak alakú és egy kis"kerék"szerűséggel lehet benne törni a magokat stb-t.Mondom az uramnak,hogy milyen jó lenne egy ilyen!Mire Ő:
-Minek???Kaptál már egyet tőlem nem?
MI VAN????
Mondom nem is Tőled kaptam hanem Anyutól!
Azt mondja:Tényleg???
Hát mondom igen!!!:):):)
Teljesen meg volt róla győződve,hogy Ő adta be a derekát a sok nyaggatásnak:):)
Bocs,hogy kicsit így kitértem az én sztorimra!
Tuti nem fogod megbánni,nagyon szuper kis konyhai eszköz!!!

DebiGabi írta...

Zsófi,
Dehogy haragszom a kitérő sztoridra.
Sőt.
Tök jó volt olvasni.
Lehet máskor is:)))

Nagyon örülök neki, ráadásul még szép dekoratív is az ember konyhájában.

ivan írta...

Most már törheted a fejed,hogy mi mindent törhetsz benne.
Nagyon szép, dekoratív.

Garffyka írta...

Nagyon szép! És nagyon hasznos! Használjátok egészséggel sokáig :)
Nekem egy rézmozsárra fáj a fogam, már jó ideje; egyszer biztos meglep vele ahúsvéti nyúl/angyalka/szülinapi tündérke :)

DebiGabi írta...

Ivan,
Vannak már ötleteim:))

Garffyka,
Köszönöm.
A rézmozsár se rossz.
Szúrkolok, hogy meghozza valamelyik "ajándékhozó tündérke":))

Raindrop írta...

Eszembe jutott most Julia Child, ahogy a filmben majdnem elájult, amikor megkapta férjétől a hatalmas mozsarat. :DDD
Nekem sincs mozsaram, pedig kellene... Na majd sírok egy kicsit, hátha megsajnál valaki. :D

DebiGabi írta...

Rain,
Hónapok óta készülök megnézni a filmet, de sajnos még mindig nem jutott el odáig:(((
Én is mondogattom már jó pár évig, hogy de szeretnék, de jó lenne:))

Nyanyi írta...

Örülök, hogy örülsz! :D Pusszantás!!!

DebiGabi írta...

Andi,
Nagyon-nagyon köszönöm:)))