2010. február 9., kedd

1973. február 9-én 14.50
Ekkor érkeztem erre a világra:)))))

31 megjegyzés:

Nyanyi írta...

Akkor a blogodon elsőként én szeretnélek köszönteni, és nagyon-nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánni! Millió csók!!!

Niki írta...

Én is szeretnék csatlakozni az előttem"szólóhoz"...Nagyon boldog születésnapot!Pusza!

Maria írta...

Happy birthday!

Gál Edith írta...

NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KIVÁNOK!

B. írta...

Sok Boldogságot!!!!!
Még sok ilyen szép napot!

Te is vízöntő én is :)

Belly írta...

Sok Boldog szülinapot.

Én is vízöntő vagyok:-)

Mariana írta...

La multi ani!
Happy birthday!

Szamóca írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok!

(Úgy látom hemzsegnek itt a Vízöntők, én is az vagyok.)

Juhász Andrea írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok!

:)

Andrea

Kiskukta írta...

Sok-sok boldog évet neked ezután is!

Andi írta...

Sok boldog szülinapot kívánok én is!

Csibe írta...

Kicsi vagyok, székre állok, onnan egy nagyot kiáltok, Boldog szülinapot kívánok!!!!!

mandy tarragon írta...

Boldog szülinapot!

christaylor írta...

Húha! Sokat, boldogat!

ninca80 írta...

Kedves Gabi!
Nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánok!
Nagyon szép a fánkod!!!!

Borsó írta...

Isten éltessen sokáig!!!!!!!!!!!!:))))

Judith írta...

Boldog szuletesnapot kivanok!
Egyidosek vagyunk, 1 honapon belul en is unneplek :)
Ma pedig Edesanyam szulinapja van!

Isten eltessen oromben, boldogsagban!

Gizi írta...

Nagyon Sok Boldog Születésnapot Kívánok!!!!!!

Ottis írta...

Boldog szülinapot kívánok én is!

DebiGabi írta...

NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM MINDENKINEK A JÓKÍVÁNSÁGOKAT!!!!!

Raindrop írta...

Isten éltessen sokáig, füled érjen bokáig! :)
Finom tortát, jó egészséget, sok örömöt, sikert, és boldogságot! :)

L.Krisztina írta...

E jeles napon fogadd szívből jövő jó kívánságomat!

Vica írta...

Minden szépet és jót amit csak kívánni lehet, én ezen a napon ezt kívánom neked:) Boldog születésnapot.

Névtelen írta...

Szeretek ide járni...
Se a főzést, se a vicc gépelést(!!!) ne hagyd abba!
Isten éltessen sokáig egészségben, jókedvben!
Titáti

Edó írta...

Nagyon boldog szuletesnapapot kivanok neked,legy mindig nagyon boldog!

Yasmine írta...

Boldog Szülinapot kívánok!
Isten éltessen sokáig! :))

szepyke írta...

Jaj, még nem késtem el...

A jó Isten étessen erőben, egészségben, békességben, boldogságban! Te kis taknyos...:)))

DebiGabi írta...

Köszönöm Mindenkinek:)))

Szepyke,
Nem hiszem, hogy olyan nagyon-nagyon sokkal több lehetsz:D

Névtelen írta...

Boldog szülinapot Neked, így ismeretlenül... Nagyon köszönöm a mai nevetésadagot... sokat segített a borús lelkiállapotomon.
Zsófi

Névtelen írta...

Isten éltessen te vén büdös Banya!remélem vasárnapig még kibírod.....mert szeretnék valami finom zyíroskenyér szerűt enni....per pillanat még nemtudom hogy babráljak ki veled,mert most felesleges jeget vinnem az italomhoz:)))tudod öregszem ezért nemjut semmi az eszembe hiába töröm!Lilla hagy-mát is viszek:)))
ez alap a zsíroskenyérhez,meg a hazacipelésemhez..na puszi-pacsi-pá-pá

Altair írta...

Boldog születésnapot így jól elkésve is! ♥