2010. január 7., csütörtök

Kekszes fehércsoki golyók





Ez a finomság is még a szilveszteri bulinkra készült. A múltkoriban készítettem a limoncello golyókat, amikkel nem igazán voltam elégedett, mert nagyon töménynek találtam az ízét, és az elkészítésével is voltak gondjaim, ezért továbbfejlesztettem a saját ízlésemre:))))

Hozzávalók:

30 dkg fehércsoki
10 dkg vaj
15 dkg darált háztartási keksz
2 ek porcukor
1 dl limoncello

A fehércsokit (spar féle fehércsokit használtam, aminek darabja 160 Ft-ba került csak!!!) és a vajat vízgőz felett felolvasztottam. Hozzákevertem a limoncellot és 1-2 percig jó alaposan összekevertem. Levettem a vízgőzről és jött hozzá a keksz. Megint jól összekevertem, majd pihentettem hűvös helyen. Mikor kihűlt és dermedni kezdett, golyókat formáztam belőle, megforgattam porcukorban, tányérra kerültek majd hűtőbe pihentek tálalásig.

5 megjegyzés:

szepyke írta...

Nah, hoztam a pizzástányért, és csodálom a fejlécet!:)

DebiGabi írta...

Szepyke,
Biztos el fog férni a pizzástányérodon???
A fejlécen még dolgozgatok, nekem még nem az igazi, de egy darabig hagyom, majd meglátjuk mi lesz vele:DDDD
Mostanában olyan bizonytalan vagyok, vagy nem????

L.Krisztina írta...

Hű Gabi ez egy csodás kép:))))
és az íze is biztos kitűnő !!!!

DebiGabi írta...

Krisztina,
Köszönöm.
Irulok-pirulok.
Kitünő, volt.

mellissina2 írta...

Köszönöm,vittem a receptet a gyűjteményembe.Isteni finom lehet!