2010. március 10., szerda

Graham keksz

Még mindig nyitva van a Vegyes aprósütemények füzetem és folyamatosan mazsolázok belőle. Most a Graham keksz receptjén akadt meg a szemem és készítettem el. Hogy ez a keksz milyen finom és milyen egyszerűen el lehet otthon készíteni. Egész családom jóízűen fogyasztottam, még édes gyermekem is!!! Jó szívvel tudom ajánlani mindenkinek.

Hozzávalók:

32 dkg teljes kiőrlésű liszt
7 dkg kukoricaliszt
½ kk só
5 dkg porcukor
15 dkg vaj
1 ½ dl sűrű tejföl

A kétfajta lisztet és a porcukrot összekevertem, sóztam majd belemorzsoltam a vajat. Utána a tejföllel egy rugalmas tésztává gyúrtam az egészet. Folpackban csomagoltam és fél órára hűtőbe tettem. A hűtés után kinyújtottam és derelyevágóval felvagdostam, villával megszúrkáltam és sütőpapírra helyeztem. 200 fokos sütőben 7-8 perc alatt megsütöttem.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

A többi akadékoskodónak üzenem, hogy kisakkoztam, és a 1,5 dl sűrű a tejföl lenne :D Tejföl

DebiGabi írta...

Köszönöm!!!
Kijavítottam:D

Néha csak néz az ember a szemével, de nem lát vele:))

@ndre@ írta...

Jaaaj de guszta!!!
A receptet vihetem???

DebiGabi írta...

Andrea,
Persze nyugodtan!!!

Moha írta...

Gabi maradhat még nyitva az a füzet:)), mániákusan gyűjtöm és készítem a kekszrecepteket,viszem ezt is, köszi!
Nagyon jól néz ki, és egészséges is!

DebiGabi írta...

Moha,
Található még benne egy-két nagyon jó kis recept. Hétvégén még mazsolázok belőle:))