2010. január 6., szerda

Filmes játék

Krisztina hívott játékba. Amit ezúton is köszönök szépen.
A filmek. De nagyon szeretem a filmeket. Nekem lehet, vidám, krími, humoros, horror, romantikus, dráma, sci-fi, kosztümös, történelmi, vámpíros. Mániákusan szeretek filmeket nézni. Képes vagyok késő éjszakáig nézni egy filmet, még akkor is, ha már láttam:)
Nehéz is 5. pontba belefoglalni a kedvenceimet, mert szerintem 55-öt is lazán fel tudnék sorolni:DDDD
Hosszabb gondolkodás után íme az én 5-ös listám:



1. Szex és New York a nagy film. Az egész sorozatot annak idején végignéztem, végignevettem, végigsírtam. És milyen remekül szórakoztam rajta:))) A nagy mozifilm. Wow. Csillagos ötös nálam.  Nálam ez a Nr. 1. Nem is tudom hányszor néztem már meg és tartok tőle még többször megtekintem a jövőben is.



2. Értelem és érzelem. Nagy kedvenceim a kosztümös filmek is. Ennek a legjobb jelenete számomra, amikor a végén Hugh Grant megkéri Emma Thomson kezét. Jajajaj.




3. Pofa be. Gerard Depardieu és Jean Reno. Istenem, amikor ülnek a börtönben Gerard Depardieu szövegel és Jean Reno csak ül és néz ki a fejéből. Pontosan, még ha csak nézne ki a fejéből:)))) Az arca... Leírhatatlan, az a rengeteg érzés, kifejezés, érzelem, ami átviharzik rajta. Előttem van a felvétel, amikor készítették, mit röhöghettek össze.... Zseniális színésznek tartom mindkettőjüket. Emlékszem, amikor először láttuk a férjemmel meg kellett állítani a videót, mert annyira nevettünk, hogy nem tudtuk továbbnézni a filmet.




4. Ocean twelve. Remek a film története. Nagy kedvencen volt mind a három rész, de talán ez tetszett a legjobban. Fantasztikus szereposztás. Ritka kellemes látvány voltak a férfi főszereplők, már ha csak a képre tekint az ember:)))))



5. Bárányok hallgatnak. Hát nem éppen a romantikus kategória, tudom, hogy elég horrorisztikus egy film, de a maga műfajában talán az egyik legjobb. Nekem ez a film is nagy kedvenceim közé tartozik. Anthony Hopkins alakítása teljes mértékben lenyűgöző.

Akiket én hívnék játékba: Altair, Lori

12 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Hű ezek is milyen jó kisfilmek !!!!

Lori írta...

Hú, elkezdtem gondolkozni, de már huszonvalahánynál járok...:o)

szepyke írta...

Szex és New York, ez nekem eszembe sem jutott, pedig 1528szor néztem már meg és imááááááááááááááááááádom!

DebiGabi írta...

Krisztina,
De sokat tudnék még hozzáírni.

Lori,
Csak huszonvalahány???
:))))

Szepyke,
:DDD

Garffyka írta...

Bárányok hallgatnak, brrr, ettől napokig a hideg rázott, annyira tetszett. Értelem és érzelem, bármikor meg tudnám nézni. Jean Reno filmjeit is szeretem, de ez valahogy kimaradt. Ilyen ajánlás után most bepótolom. Amúgy ilyennek képzeltelek, ilyen jókedvűnek, hogy ennyire tudj nevetni egy filmen. :)

Raindrop írta...

Én is szeretem a Szex és New York-ot, csak Carry-t játszhatná már. SJP-t annyira nem bírom. :/
Samantha viszont tuti nyerő! :DDD
A bárányok hallgatnak is egy igazi klasszikus.

Na lopok egy kis szilvalevest, ki nem hagynám! :)

Raindrop írta...

játszhatná máS!
Elírtam, bocs.

DebiGabi írta...

Garffyka,
Annyira tudok nevetni egy-egy jópofa jeleneten, hogy a könnyeim potyognak.
Úgy gondolom, kell az embernek a nevetés, mint a levegővétel.

Raindrop,
Nekem is Samatha a nagy kedvencen, SJP-nek meg igyekszem nem odafigyelni a "lóarcára":))))

Altair írta...

Köszönöm szépen a meghívást, ha jól megkésve is meg is írom gyorsan! :o)

És tök jó, hogy egy éves a blogod! Csak így tovább, nagyon szeretem a receptjeidet! :o)

Altair írta...

Köszönöm szépen a meghívást, ha jól megkésve is meg is írom gyorsan! :o)

És tök jó, hogy egy éves a blogod! Csak így tovább, nagyon szeretem a receptjeidet! :o)

Altair írta...

Na, ez kétszer ment el, bocsánat! :o)

DebiGabi írta...

Altair,
Várom a listádat, és nem vagy semmivel sem elkésve.
Köszönöm:)))