2009. december 30., szerda

Szilveszteri bulira

Holnap szilveszter és idén ránk került a sor, itt lesz a buli.
Évek óta a barátnőmékkel szilveszterezünk hol az ő lakásukban, hol pedig minálunk:)))
Mai napom a konyhai készülődés, valamint a takarítás jegyében telt.
Andi barátnőm tatárbifszteket hoz. A gyerekeknek lesz sok-sok rágcsálnivaló, üdítő, gyerekpezsgő. Természetesen a virslik már ott figyelnek a hűtőben, hiszen a szilveszter elengedhetetlen kelléke. Italokat is sikeresen beszereztünk az urammal (nem egy-két üveggel:))))), hiszen elvégre egy évben csak egyszer van szilveszter:))))))))

Én meg az alábbi saját készítésű finomságokkal készülődök:




- sajtos mini csigák


- csigalinzer



- francia saláta


- kaszinó tojás


- sajtszalámi

10 megjegyzés:

Altair írta...

Nem először kívánnék kosztos lenni nálad. :o)

Boldog új évet a finom lakomához!

DebiGabi írta...

Altair,
:DDD

Én is Nagyon Boldog Új Esztendőt Kívánok Neked és a Családodnak is!!!

Raindrop írta...

Ajaj Gabi, már megint miket össze nem varázsoltál.
Egyik finomabb (lehet), mint a másik. Csakis azért lehet, mert van amit még nem kóstoltam! :)
Ha marad valamiből, akkor írom a címem, küldd!

Vidám bulizást, és minden jóban gazdag új évet nektek!
Puszi! :)

DebiGabi írta...

Raindrop,
Köszke:D
Ha marad valami üzenek és küldöm, bár leszünk rá egy páran (6 felnőtt 5 gyermek).
Lett volna még egy-két ötletem, de behúztam a kéziféket, elég lesz ez:)))) Szeretek készülődni, sütni, főzni, alkotni mindenféle bulira, bár a végére úgy el tudok fáradni...

Én is Nagyon Boldog Új Esztendőt Kívánok Neked és a Családodnak is!!!

szepyke írta...

Nah, most megnyugodtam, hogy nálad sem állt meg az élet!:)))

Békés, boldog új évet, sok szerencsét és még több egészséget Neked és a szeretteidnek!

trinity írta...

Jó bulizást!!!!
Nagyon boldog új esztendőt kívánok Neked és az egész Családodnak!!!

Off: egész hasonló bonbont gyártottam tegnap:))

Andi írta...

Boldog új évet kívánok Neked és a családodnak!

L.Krisztina írta...

Olyan Új vet kívánok neked és szeretteidnek amilyet csak szeretnél !!!!!!!
A maradékra meg vevő lennék :))))))
bár szerintem az úgysem lesz:))))
Érezzétek nagyon jól magatokat:)))

L.Krisztina írta...

Olyan ÚJ Évet kívánok neked és szeretteidnek amilyet csak szeretnél!!!!!!!!:)))
az előbb az ÉV lemaradt:))

DebiGabi írta...

Szepyke,
Boldog Új Évet Kívánok Neked is.

Trnity,
Van valami bonbon-gyártás "kényszer" a levegőben:))))
Neked is Boldog Új Évet Kívánok!

Andi,
Nagyon-nagyon Boldog Új Esztendőt Kívánok Neked és a Családodnak.

Krisztina,
Köszönöm a jókívánságokat, én is csupa-csupa jót és szépet kívánok Neked és a Családodnak!!!!!