2009. december 2., szerda

A mi adventi naptárunk


Pár évvel ezelőtt készítettük Anyuval közösen ezt az adventi naptárt a kislányomnak. Sima kartonlapra van ráragasztva a zöld filcanyag és a zsebecskék pedig rá vannak varrva. Sajnos tőlem a varrás nagyon távol áll, még egy gombfelvarrás is komoly nehézségeket tud okozni, de ezen az adventi naptáron 2-3 zseben én varrtam ki a számokat:))))
Ha jól számolom ez lesz a negyedik éve már nálunk. December elsejére igyekszem feltölteni mindenféle finomsággal, csokikkal, cukrokkal, rágógumikkal, müzliszeletekkel a kisasszonynak. Minden nap reggel - egészen december 24-éig - kiveszi az aktuális finomságot. Bevallom őszintén ilyenkor sok egészségtelen dolog is kerül a zsákok, de úgy gondolom egyszer egy évben belefér egy kicsit több nissi-nassika:DDD
Tegnap korábban értem haza a munkából így gyorsan fel tudtam tölteni, és csak utána mentem érte az iskolába. Igazi meglepetés lett neki, amikor hazaérkeztünk Fantasztikusan jó érzéssel tud eltölteni, amikor szívből örül valaminek. A gyerekek a legkisebb apróságnak is olyan őszintén tudnak örülni. Miután alaposan áttanulmányozta a zsákokat, gondosan össze-vissza csereberélte az édességeket, olyan sorrendet próbálva felállítani, hogy melyik nap mit eszik meg. Előre kerültek azok a csokik, amik különösen a fogára valók:))))

6 megjegyzés:

szepyke írta...

Szerintem meg simán belefér egy-egy egészségtelen dolog.
Néha engedni kell a sötét oldalnak is!:)

L.Krisztina írta...

Valahol olvastam, hogy az aki kedvenc falatokat előre veszi az optimista, míg aki tartalékol és a végén eszi meg az pesszimista , na ha ebből indulunk ki, én még nem láttam pesszimista gyereket:)))A lányod is optimista:)))))
Az adventi naptáratok meg nagyon aranyos:))) Mi is még mindig játszunk ilyet:)) pedig már nagyon nagyok:))))

DebiGabi írta...

Szepyke,
A sötét oldalnak roppant csábító finomságai vannak:))))

DebiGabi írta...

Krisztina,
Szívem szerint magamnak is tennék ki egy ilyen naptárt.
Amióta megszületett a kislányom, annyi régi emléket újraélek, együtt élek meg a leányzóval, és ez nagyon-nagyon jó érzés. Egy picit megint gyereknek érzem magam.

Yasmine írta...

Gyönyörű, annyira tetszik!!
Ilyenkor nálunk is van nasidömping. De én mindig azt szoktam mondani, hogy ha jól esik, egyetek nyugodtan, de legyen meg mindig az ellenpontja is. Vagy egy almát, egy szelet sütőtököt, egy narancsot, egy sárgarépát, stb.
Már annyira tudják!!
"Ha kérek almát, utána kapok még sütit?" :DDD

DebiGabi írta...

Yasmine,
Köszönöm Anyukám nevében is:D
A gyümölcs fogyasztással vívók néha a kisasszonnyal, mert vannak időszakai, amikor egész egyszerűen még egy almát sem hajlandó megenni, pedig alapvetően szereti a gyümiket.