2009. november 15., vasárnap

Vendégségben jártunk


Szombaton vendégségben voltunk a férjem kollégájáéknál. A kedves kolléga, nagy-nagy főzőmester, különösen ha húsokról van szó. Hús készítésekben az Imi szinte verhetetlen. Most is egy különlegességgel készült. Csülköt sütött sókéregben fűszerekkel faszénen, alufóliában.
Nem tartozom különösebben a húsimádok táborában, de egy-egy újdonságot én is szívesen megkóstolok alkalmanként. Ezt sem hagytam ki:)) Hmmmm. Nagyon finom, és roppant érdekes íze volt, ennek a számomra érdekes módon elkészített húsnak. Hiszen a húson 1-2 cm vastagon rásült a só, amit miután levettünk a tűzről, letördeltünk róla. Alatta a csülök bőre ropogós volt, a hús porhanyos, jó ízű.
Sajnos nem tudom pontosan leírni, mit hogyan kellett készíteni, mert az Imi nem árulta el nekünk a titkát:), így csak egy-két képben tudom megmutatni:DDD



A végső tálaláskor került még mellé héjában, alufóliában sült krumpli, pirított gomba és némi zöldség dekoráció. Senki nem maradt éhesenD
Imi! öszönjük szépen még egyszer!!!!

8 megjegyzés:

trinity írta...

Akkor a titok-titok maradt:)) De finomnak látszik!!!

Krisztina írta...

Én csirkét szoktam sós kéregben sütni, csülökre még nem is gondoltam, de jó ötlet kipróbálom.
Ja mi nagy hús imádok vagyunk :))))

DebiGabi írta...

Trinity,
Pasasok és a főzés, meg az ő titkaik:D

DebiGabi írta...

Krisztina,
Húsimádoknak teljes mértékben ajánlott:))

Andi írta...

Ez nem ér így ebéd előtt.Istenem de marha jól néz ki!!!

DebiGabi írta...

Andi,
Én is inkább ezt ennék most ebédre. Helyette marad a reggel vett péksüti:(((

Chef Viki írta...

Ez valami eszelős!

Nagy gratula Iminek - így ismeretlenül is, szuperjót alkotott!

DebiGabi írta...

Viki,
Dagadt is kellőképpen a májacskája:DDD
Tényleg eszelős volt:o)